Jag åker till USA (Florida) i vår.
Någon som har tips om man borde passa på att inhandla något bas-relaterat och i så fall vad och var ?
Tips please !
-
- Medlem
Tips please !
Fender, Sire, Squier, TecAmp, TKS, EBS
-
- Medlem++
Re: Tips please !
Ju dyrare saker du köper, desto mer pengar sparar du. 

- Splanky
- Medlem+
Basscentral har väl ett besinningslöst enormt urval.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-12 Squier Jaguar SS, Cort Actionbass 4 avbandad, Cort Actionbass Jr moddad, MM SUB US, Unicorn Ozellman, Unicorn The Purist. TecAmp Puma 500, 2 st XS 115, 1x8", 2x8"
- GandhiMK2
- Medlem++
Äh,gör som jag och ligg i en hängmatta och bara njut av det fantastiska ljuset och värmen!!
Kan inte få nog av just det. Sunshine state, jotack!
Längtar ständigt dit.
Jag har i ärlighetens namn inte orkat leta upp fler musikaffärer än Sam Ash och det är ju lite 4sound fast mycket mer.
Gör säkert att göra klipp. Jag har bara inte varit på hugget. Närmaste jag kom var en fantastisk squire classic vibe(??) som dom skulle ha 200 dollar för ca...
Kan inte få nog av just det. Sunshine state, jotack!

Längtar ständigt dit.
Jag har i ärlighetens namn inte orkat leta upp fler musikaffärer än Sam Ash och det är ju lite 4sound fast mycket mer.
Gör säkert att göra klipp. Jag har bara inte varit på hugget. Närmaste jag kom var en fantastisk squire classic vibe(??) som dom skulle ha 200 dollar för ca...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion