London Bass Guitar Show?

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

London Bass Guitar Show?

Inlägg av blackparkas »

Tydligen nåt jippo i London i mars.
Hade tänkt boka en Londontripp i vår här och skulle ju passa fint att ta det i samband med en bas-mässa i nån slags större format..

Mark King ska köra Masterclass bl.a.
Roger Sadowsky skulle tydligen vara på plats.
Än så länge lite snålt med utställare tycker jag personligen och Mark King lockar inte särskilt.
Men en eftermiddag skulle man ju kunna tänka sig lägga på att spatsera och kika på prylar!

Nån mer som är sugen?
Hade tänkt dragit till London ala solo, men efter att jag åt en Pizza ute solo häromdagen så kändes det inte lika kul.. :D

http://basschat.co.uk/topic/249204-lond ... arch-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Kontakt:

Re: London Bass Guitar Show?

Inlägg av mrbaloo »

blackparkas skrev:Tydligen nåt jippo i London i mars.
Hade tänkt boka en Londontripp i vår här och skulle ju passa fint att ta det i samband med en bas-mässa i nån slags större format..

Mark King ska köra Masterclass bl.a.
Roger Sadowsky skulle tydligen vara på plats.
Än så länge lite snålt med utställare tycker jag personligen och Mark King lockar inte särskilt.
Men en eftermiddag skulle man ju kunna tänka sig lägga på att spatsera och kika på prylar!

Nån mer som är sugen?
Hade tänkt dragit till London ala solo, men efter att jag åt en Pizza ute solo häromdagen så kändes det inte lika kul.. :D

http://basschat.co.uk/topic/249204-lond ... arch-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
Äh, skulle Mark King kommit till Bollnäs så skulle du säkert vara på plats både en ock två timmar före utsatt tid. ;)

Det låter väldigt trevligt med den här tillställningen i Lndn. Det skulle vara intressant och kul att få vara där.
Skriv svar