Sugen på en bra replokal?
Vårt coverband har replokal i Hjorthagen, gångavstånd från T-bana Ropsten, och det finns nu två lokaler över. Det är en musikförening så månadshyran är måttlig.
1. Vi skulle kunna ta in ett mindre band i vår lokal. Vi repar en fast vardag i veckan och ibland en till (båda fasta), så det finns fem dagar lediga i vår lokal. Helger är oftast inget problem. Kvartalshyra 3.252 kr per band.
2. I ett av de större rummen som är avsett för tre band har ett slutat nu vid årsskiftet. Banden kommer överens internt om reptider. Kvartalshyra 2.850 kr per band.
Bra lokaler i en källare, under en massa kontor och en restaurang. Rejäl ståldörr mot trappuppgången och larm. Pålitligt folk i lokalerna. Mig veterligt har det varit noll problem under de fem år som vi lirat där.
Ni som är intresserade kan skicka PM till mig så tar jag kontakt.
EDIT: Har lagt in hyrespriserna.
Ledig replokal i Stockholm (nära Ropsten)
- inber
- VIP medlem
Ledig replokal i Stockholm (nära Ropsten)
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
- inber
- VIP medlem
Re: Ledig replokal i Stockholm (nära Ropsten)
Bumpelibump!
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...