Gigbag till Jack Casady-bas
-
- Medlem++
Blev nyligen med Casady-bas som jag är väldigt förtjust i men jag behöver en gigbag som den får plats i (det saknas några cm i min Igig). Nån som har tips på en?
P-basar
- Roger Hedin
- Medlem++
Re: Gigbag till Jack Casady-bas
Jag fick en Lakland Hollowbody levererad i en bag som säljs på The Bass Gallery i London. Protection Racket heter märket. Kontakta dem och fråga om de kan passa. gear4music.se har dem också.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
- Roger Hedin
-
- Medlem++
-
- Medlem++
Min farsa hittade nån modell hos Musikbörsen som funkade till hans. Ganska stabil o bra grej.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
-
- Medlem++
Har du eller han nån idé om vilket märke/modell?Kultivator skrev:Min farsa hittade nån modell hos Musikbörsen som funkade till hans. Ganska stabil o bra grej.
P-basar
-
- Medlem++
En av deras egna, med broderad Musikbörsen-logga på, tror jag. Vet inte vem som tillverkar dem, dock.Henko skrev:Har du eller han nån idé om vilket märke/modell?Kultivator skrev:Min farsa hittade nån modell hos Musikbörsen som funkade till hans. Ganska stabil o bra grej.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
-
- Medlem++