[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=R0JKCYZ8hng[/youtube]
Det syns ju enkelt. Hmm. I alla fall kontrabasister.
Basister har bättre hjärnfunktioner
- bjelkeman
- Medlem++
- Kontakt:
Basister har bättre hjärnfunktioner
Spelar metall med Orbital Decay.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
- Per
- Medlem++
Re: Basister har bättre hjärnfunktioner
Det försöker jag alltid berätta för mina kollegor på skolan, men de spelar ju inte och saknar därför förmågan att förstå det. 

Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
- BasBert
- Medlem+
... alla dom som jag berättar för att jag spelar bas, tittar så konstigt på mig, springer sin väg.
Beror det på att jag är klokare än dem eller att de inte förstår vad jag säger (bor i Norrland)?
signaturen "missförstådd"
Beror det på att jag är klokare än dem eller att de inte förstår vad jag säger (bor i Norrland)?
- Falcon
- Medlem+
"Det är int lönt och förklar för de som int begrip" - Ingemar Stenmark!BasBert skrev:... alla dom som jag berättar för att jag spelar bas, tittar så konstigt på mig, springer sin väg.
| Höfner 182-61 | Kent-63 | Audition-65 | Höfner 500/1 Cavern CT-13 | Höfner 500/1 Cavern Ri-17 | HB BB FL | HB B-25M | HPD Telecaster Bass | Squier P SSQ-00 |
- BasBert
- Medlem+
+4Falcon skrev:"Det är int lönt och förklar för de som int begrip" - Ingemar Stenmark!BasBert skrev:... alla dom som jag berättar för att jag spelar bas, tittar så konstigt på mig, springer sin väg.