Kim S skrev:
(Och så vickar jag på bas om du blir magsjuk! )
Det skulle jag vilja se!
Kimpa med möbelbas bredvid E-type på scenen.
Äh!
Han kan få låna min dubbelhalsade så det blir lite stil på shåvven!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Låter som ett kul jobb. Läser till ljudtekniker i Piteå och är absolut intresserad av att jobba.
Det svaga kortet är väl sömnbehovet, men man kan väl sova ikapp i vinter ? =)
BigBeatsBoutique skrev:Låter som ett kul jobb. Läser till ljudtekniker i Piteå och är absolut intresserad av att jobba.
Det svaga kortet är väl sömnbehovet, men man kan väl sova ikapp i vinter ? =)
Som jag sa tidigare:
dereborn skrev:
Har några intresserade, väntar på lite info från turnéledarn. Det gick ju ut massor av frågor samtidigt, så allt är lite rörigt just nu...
PM:a mej lite info om dej osv - och en mailadress!
Hallå allihop!
teknikerjobbet tillsatt, dessvärre inte av nån basist.
Produktionsbolaget hade nosat upp en snubbe, som ska åka med i sommar.
Kan ju tipsa om att det är ONT om backlinetekniker. Kan vara värt att kontakta produktionsbolag, PA-firmor etc och erbjuda sina tjänster om man är lagd åt det hållet.
Hoppas vi ses backstage istället, jag bjuder gärna på en Malt!
dereborn skrev:
Kan ju tipsa om att det är ONT om backlinetekniker. Kan vara värt att kontakta produktionsbolag, PA-firmor etc och erbjuda sina tjänster om man är lagd åt det hållet.
Sen får man ju köpa att man alltid kommer att vara minst värd av allt crew på scenen...ljusteknikerna njuter varje gång det finns en dedikerad backlinekille på plats för då slipper de vara lägst i rankingen
dereborn skrev:Hallå allihop!
teknikerjobbet tillsatt, dessvärre inte av nån basist.
Produktionsbolaget hade nosat upp en snubbe, som ska åka med i sommar.
Hoppas vi ses backstage istället, jag bjuder gärna på en Malt!
Tack för tipset Johan!
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;