Eller Don Martins (frid över hans minne) alla fantastiska ljudeffekter...hahaha
Hur låter det när man får en tänd cigarettfimp i ögat?
"Sitzafitzz!" såklart...
Hur låter det när gummimannen står på gatan och vinkar åt en person på 74:e våningen, utanför fönstret ?
"Geeeeeeen!" givetvis...
Önskas: Steve Harris
- Bean
- VIP medlem
- BBQV
- Forumvärd
- Bean
- VIP medlem
Don Martin är gud. Vem minns inte supernollehjälten "Knäpplappen"? 
Jag var på en seriemässa i slutet av 70- eller början av 80-talet där han skulle varit med, men tyvärr aldrig dök upp. Dock var Sergio Aragonés där (han som ritade alla sjuka teckningar som fanns i marginalerna i tidningen MAD). Han såg precis ut som en av sina egna tecknade gubbar
En djävligt kul mässa med massor av legendariska tecknare. Lee Falk (Fantomen), Franquin (Gaston, Spirou), Mort Walker (Knasen), Moebius (psykade franska vuxenserier), Charles M Schultz (Snobben) etc, etc.

Jag var på en seriemässa i slutet av 70- eller början av 80-talet där han skulle varit med, men tyvärr aldrig dök upp. Dock var Sergio Aragonés där (han som ritade alla sjuka teckningar som fanns i marginalerna i tidningen MAD). Han såg precis ut som en av sina egna tecknade gubbar

En djävligt kul mässa med massor av legendariska tecknare. Lee Falk (Fantomen), Franquin (Gaston, Spirou), Mort Walker (Knasen), Moebius (psykade franska vuxenserier), Charles M Schultz (Snobben) etc, etc.
- GurraG
- Medlem++
Här kommer ett alfabetiskt index över Don Martins ljudeffekter:
http://www.collectmad.com/madcoversite/ ... -wide.html
Är inte internet fantastiskt?
http://www.collectmad.com/madcoversite/ ... -wide.html
Är inte internet fantastiskt?
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic