Jag älskar mitt jobb (igen)
- Punkster
- Medlem+++
Jag älskar mitt jobb (igen)
Det kom en varuleverans igår eftermiddag. Musikmajjen har beställt hem nya prylar (från tysken btw) och idag har jag hjälp honom att packa upp och ställa iordning bland annat en Squier WM Jazzbas, en Epi Åskfågel, en Bass FloorPOD och en Ashdowncombo. Min lunchrast idag har var sjukt nice 

/Linus
- blackparkas
- Medlem++++
- whatawaste
- Medlem++
- mikkejohansson
- Medlem++
Re: Jag älskar mitt jobb (igen)
Oj vad du har mycket att lära om lärares arbetsavtaldaionsavage skrev:egentligen har du ju jobbat på lunchrasten, så varför inte sluta lite tidigare idag... eller skall du jobba över i musiksalen?Punkster skrev:Det kom en varuleverans igår eftermiddag. Musikmajjen har beställt hem nya prylar (från tysken btw) och idag har jag hjälp honom att packa upp och ställa iordning bland annat en Squier WM Jazzbas, en Epi Åskfågel, en Bass FloorPOD och en Ashdowncombo. Min lunchrast idag har var sjukt nice

Punkster: vilken skola? "school for kids with unusually long arms"? Åskfågel i undervisningen? Jag tycker mina elever har svårt nog att "komma runt" en jazzbas

Fender - Pedaler - GK - TKS
- Cliffy
- Medlem++
Är det rock så går det inte kompromissa.mikkejohansson skrev:Oj vad du har mycket att lära om lärares arbetsavtaldaionsavage skrev:egentligen har du ju jobbat på lunchrasten, så varför inte sluta lite tidigare idag... eller skall du jobba över i musiksalen?Punkster skrev:Det kom en varuleverans igår eftermiddag. Musikmajjen har beställt hem nya prylar (från tysken btw) och idag har jag hjälp honom att packa upp och ställa iordning bland annat en Squier WM Jazzbas, en Epi Åskfågel, en Bass FloorPOD och en Ashdowncombo. Min lunchrast idag har var sjukt nice
Punkster: vilken skola? "school for kids with unusually long arms"? Åskfågel i undervisningen? Jag tycker mina elever har svårt nog att "komma runt" en jazzbas

- Punkster
- Medlem+++
Den heter Viktoriaskolan och har kulturprofil, musiksalen är riktigt nice och välutrustadmikkejohansson skrev:Oj vad du har mycket att lära om lärares arbetsavtaldaionsavage skrev:egentligen har du ju jobbat på lunchrasten, så varför inte sluta lite tidigare idag... eller skall du jobba över i musiksalen?Punkster skrev:Det kom en varuleverans igår eftermiddag. Musikmajjen har beställt hem nya prylar (från tysken btw) och idag har jag hjälp honom att packa upp och ställa iordning bland annat en Squier WM Jazzbas, en Epi Åskfågel, en Bass FloorPOD och en Ashdowncombo. Min lunchrast idag har var sjukt nice

Och ja, jag hade gärna jobbat över, men jag har andra saker att göra också

/Linus
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
Då klår jag dig lite grann. Sånt där får jag göra på själva arbetstiden!!Punkster skrev:Det kom en varuleverans igår eftermiddag. Musikmajjen har beställt hem nya prylar (från tysken btw) och idag har jag hjälp honom att packa upp och ställa iordning bland annat en Squier WM Jazzbas, en Epi Åskfågel, en Bass FloorPOD och en Ashdowncombo. Min lunchrast idag har var sjukt nice

- whatawaste
- Medlem++
Jag hatar dig också...Hellish skrev:Då klår jag dig lite grann. Sånt där får jag göra på själva arbetstiden!!Punkster skrev:Det kom en varuleverans igår eftermiddag. Musikmajjen har beställt hem nya prylar (från tysken btw) och idag har jag hjälp honom att packa upp och ställa iordning bland annat en Squier WM Jazzbas, en Epi Åskfågel, en Bass FloorPOD och en Ashdowncombo. Min lunchrast idag har var sjukt nice

Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre
Mesa D800 med PH412
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre
Mesa D800 med PH412
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
whatawaste skrev: Jag hatar dig också...