blackparkas skrev:Tycker bara att överdrivet ordmärkeri, vilket jag tycker det handlar om från er i den här tråden, bör bannlysas eftersom de flesta ändå vet vad som menas.
En del av pratabas som jag tycker är lite onödig.
Äh, det är väl nyttigt att lära sig lite nya saker?
Moderatorn griper ju in om vi går för långt OT.
Jag tycker det är kul med ordmärkeri Då kan man ju lära sig saker. Okej att det inte var så i detta fallet. Men jag kommer fortsätta med det, vare sig det vills eller inte
blackparkas skrev:Haha!!
Jag vill också göra svartgig på sådana där ställen!!
Det var på 80-talet. Och i Skåne. Allt verkar hända i Skåne.
Sen, när jag flyttade till Stockholm blev jag vid ett tillfälle kontaktad av Skattemyndigheten här uppe. Dom ville hyra in coverbandet jag spelade med då till en personalfest. Jag KUNDE inte hålla mig så jag hörde mig själv fråga om det var svart eller vit betalning. Skämtet uppskattades INTE, kan jag lugnt konstatera.... Sen råkade jag också kläcka ur mig något om att dom kanske skulle äta överskattad mat på festen. "Moms filibabba!!" Vi kan summera det hela med att vi aldrig spelade på den där personalfesten......
//J
Fan va skönt att ni slapp de där tråkmånsarna.. Har folk ingen humor..?
Svart eller vit betalning..! Fan va bra sagt!
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;