med oss i Lidköpings musikskolas aula fredag 26/9 kl 20.00. Då spelar jag med mitt band "Confuse a cat" där. Gratis entre. Vi spelar instrumental musik enbart, det blir förmodligen dessa låtar;
Zappa - Echidnas Arf
Zappa - Peaches en regalia
Zappa - Duprees paradise
Rush - YYZ
Mynta - Faroes island
Cobbham - Red Baron
Toto - Dave's gone skiing
Dream Theater - Erotomania
Vadhannuheter - The Simpsons
Kaipa - Folkes Decision
Saga - Conversations
Stor risk för udda taktarter, Figge får inte komma
Senast redigerad av Janne den tis 23 sep 2008, 21:26, redigerad totalt 1 gånger.
Och det säger du nu när jag just kommit hem från ett besök i VG!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Janne skrev:Du behöver jobba på tajmingen lite Klopper
Tydligen!
Kan du inte fixa ett gig den 17/6 (eller närmsta lördag) 2009 i Skövde?
Då kan ju jag och familjen göra två flugor på smällen!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Bankalas och Baskalas på samma dag.
Kan det bli bättre?
Ja jo det var väll där jag trodde har inte varit inne där. Som sagt jag för upp det på agendan alltid kul med live musik. Du var inte och såg på blues banden på delafestival det var några finnar där som var bra. P-bas och ampeg med bra volym mmmmmmmmm.
Är det Monty Python-eftertext?
Jag lovar att jag inte ska komma och försöka stampa takten...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Jag sitter och garvar högt för mej själv över detta och andra sinnessjuka klipp....kanske håller jag bara på att förlora förståndet...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Jo Figge, eftertexterna är nästan det bästa, dom var visst bara med några sekunder av i klippet tyvärr.
Hoppas vi ses Athe. Kom tidigt, det kan bli svårt att få plats (skojar..)
Janne skrev:Jo Figge, eftertexterna är nästan det bästa, dom var visst bara med några sekunder av i klippet tyvärr.
Ah,ja där var dom ju....puzzle a puma tydligen.....man glömmer bort hur vackert Monty Python var(trots att jag har 14 vd'er m alla avsnitt på) .....själva confusion-terapin är ju så jävla rubbad!Svårt att förstå att det gjordes tidigt 70-tal....
Ja visst är det stor magi??
Förtjänar nstan en egen tråd....finns hinkvis med phonejacker-galenskaper...
Hur gick det Janne tyvärr fick jag förhinder. Hoppas det blir fler gånger. Föresten hade inte du en akustisk HB hade varit nice att klämma på och se om man inte skall beställa en.