Ser härligt ut.
Vi skulle gå på vårat gig vid 21:30.
21:29 en fas borta, tog till 23:00 att fixa det, så jag passerade inte Järfälla förrän vid 02:15 å då var det väl slut?
MikeO skrev:Ser härligt ut.
Vi skulle gå på vårat gig vid 21:30. 21:29 en fas borta, tog till 23:00 att fixa det, så jag passerade inte Järfälla förrän vid 02:15 å då var det väl slut?
Ström är ett helsike. Hade ni inte ack-up? Höhö..
Vi höll nog på mellan ca 21 och 01.30 med varierad intensitet. Sen satt vi o chillade till 04 ungefär. Nästa gång marknadsförs det nog lite hårdare!
BB3kS skrev:Cool ide och ännu coolare att ni gjorde verklighet av iden. Kul att P-basen fick luftas också!
YES! Den är underbar. Nya main-axe! Lyfte ur jazzmicken som du ser, resten är bara så gött.
Konceptet är lysande. Jag ska lätt göra nåt liknande på vår feta altan i sommar. Bjuda in grannskapet och annat löst folk, sen e det bar å åk.
Rix skrev:Tobbe är en härlig prick, lagom diger samling instrument och pedaler också! Höll inte på att komma hem på söndagen!
Oerhört trevlig herre. Men om ni lyckades komma hem överhuvudtaget så antar jag att ni inte ens hann komma in på området bilar.
Heh, vi fick en tour genom verkstan och butiken så nog snackades det motorer men vi kan nada om den branschen så vi höll oss till stall, halsinfästningar och effekter.