Tack, jasså du känner Adam? Eller känner du hela bandet?Matte skrev:Grattis!melodika skrev:Jodå, jag fick jobbet efter en jädra träda *pust*. Så nu har jag 3 veckor att lära mig 50 låtar, börjar efter nyår. Schemat är inte satt för 2009 än så nåt exakt datum har jag inte än.
Men äntligen har jag hittat ett band med GIG!!
Synd för din del att Adam slutat i bandet (vilken uppdaterad hemsida.....)
Bättre sångare får man leta efter.
Dansbandstråden!
- melodika
- Medlem+
-
- VIP medlem
Känner bara Adam. Han sjunger i storbanden jag spelar i.melodika skrev:Tack, jasså du känner Adam? Eller känner du hela bandet?Matte skrev:Grattis!melodika skrev:Jodå, jag fick jobbet efter en jädra träda *pust*. Så nu har jag 3 veckor att lära mig 50 låtar, börjar efter nyår. Schemat är inte satt för 2009 än så nåt exakt datum har jag inte än.
- melodika
- Medlem+
Ja jag har ju inte träffat honom men de säger att han sjunger och lirar orgel sjukt braMatte skrev:Känner bara Adam. Han sjunger i storbanden jag spelar i.melodika skrev:Tack, jasså du känner Adam? Eller känner du hela bandet?Matte skrev:Grattis!melodika skrev:Jodå, jag fick jobbet efter en jädra träda *pust*. Så nu har jag 3 veckor att lära mig 50 låtar, börjar efter nyår. Schemat är inte satt för 2009 än så nåt exakt datum har jag inte än.

- AntonJohansson
- Medlem+
Yeah! Scotts från Lidköping!Geddy_Lee skrev:Måste säga, efter att ha sett programmet igår, att jag blev impad av den blonda killen som sjöng i bandet som körde "Sara"
Vilken pipa han hade!

Jag diggar faktiskt dansband. Tycker det är skönt..
Finns det något som slår saxsolot i Inget stoppar oss nu? Sjukt snyggt!
Kan ju säga att det inte är så många av mina polare som håller med mig i min smak!
Fender Precision -76
Fender Bassman TV Fifteen
Fender Bassman TV Fifteen
-
- VIP medlem
Det gör han!melodika skrev:Ja jag har ju inte träffat honom men de säger att han sjunger och lirar orgel sjukt braMatte skrev:Känner bara Adam. Han sjunger i storbanden jag spelar i.melodika skrev:Tack, jasså du känner Adam? Eller känner du hela bandet?Matte skrev:Grattis!melodika skrev:Jodå, jag fick jobbet efter en jädra träda *pust*. Så nu har jag 3 veckor att lära mig 50 låtar, börjar efter nyår. Schemat är inte satt för 2009 än så nåt exakt datum har jag inte än.