Band Aid menar du?hosse skrev:hade jag gjort mig illa så hade jag nog saknat bandage.
(Götteborrrg!!!)
Jag har inte prexis analyserat trummisen så mycket, men jag tycker att den gamle basisten var lite mer originell än Örtefors som pumpar grundton! Han sticker inte ut så värst liksom. Men jag tycker lätt att det som kom innan move var bättre än det som kom efter! Organic är bra men lite tjatig att lyssna påWiggan skrev:Whaaaat? Vad var bättre på den tiden? Fryklund är ju löjligt mycket bättre. Basisterna i fråga har jag väl sämre koll på, känns inte som att någon av dom stuckit ut direkt.Simon Andersson skrev: freak kitchen (gamla sättningen: IA, joakim sjöberg och christian grönlund)
Organic är inte speciellt bra, och sure, det var nog skojigare basgångar innan. Trummisbytet var dock tipptopp. Däremot känns det som att låtkvalitén har rätt lite med resten av medlemmarna att göra.the_great_alfonzo skrev:Jag har inte prexis analyserat trummisen så mycket, men jag tycker att den gamle basisten var lite mer originell än Örtefors som pumpar grundton! Han sticker inte ut så värst liksom. Men jag tycker lätt att det som kom innan move var bättre än det som kom efter! Organic är bra men lite tjatig att lyssna påWiggan skrev:Whaaaat? Vad var bättre på den tiden? Fryklund är ju löjligt mycket bättre. Basisterna i fråga har jag väl sämre koll på, känns inte som att någon av dom stuckit ut direkt.Simon Andersson skrev: freak kitchen (gamla sättningen: IA, joakim sjöberg och christian grönlund)
fryklund (som jag fö är släkt med) har jag spelat en hel del med och han är SVINBRA. dundertrummis som förmodligen inte kan spela fel. inget snack om saken. han och IA passar bra ihop; båda lekfulla, hysteriskt musikaliska osv. mycket trevlig herre. IA också, för den delen.Wiggan skrev:Whaaaat? Vad var bättre på den tiden? Fryklund är ju löjligt mycket bättre. Basisterna i fråga har jag väl sämre koll på, känns inte som att någon av dom stuckit ut direkt.Simon Andersson skrev: freak kitchen (gamla sättningen: IA, joakim sjöberg och christian grönlund)
Valle skrev: No Doubt
Det går inte att skola en trummis, precis som att du inte kan lära en katt att göra som du vill.Wiggan skrev:Each to his own, jag tycker det är kul att IA får spela med folk mer på hans nivå, men det kanske inte han tycker, vem vet
Dead soul men är ju fortfarande bästa skivan, men jag skulle antagligen ha gillat den ännu bättre med nuvarande sättningen.
Varför kan inte jag hitta en skolad trummis att spela med?
newheartshadow skrev:It's official!
http://www.fnm.com/news/
kul att läsa ett nyhetsinlägg på ett band hemsida nästan 11 år sen det senaste.