Mr_Gul skrev:Andromeda – Slottsskogen Goes Progressive, Göteborg 2011:
Mr_Gul skrev:Andromeda – Slottsskogen Goes Progressive, Göteborg 2011:
Andromeda Dokk' Em Open Air, Holland 2012:
Nedersta bilden då?blackparkas skrev:Alla dessa bilder och alla dessa strängar och inte EN ENDA bild som du spelar på som max D-strängen.Mr_Gul skrev:
Då kommer man ju oundvikligen till frågan:
Varför alla dessa strängar?!?!?
Tolkar Parakas som att han menar att han inte lirar på nån ljusare sträng än D, och då håller ju sista bilden definitivt. Personligen spelar jag bara på två strängar trots att jag har fyra-fem att tillgå, så jag ser inget problem med situationenPoorCadaver skrev:Nedersta bilden då?blackparkas skrev:Alla dessa bilder och alla dessa strängar och inte EN ENDA bild som du spelar på som max D-strängen.Mr_Gul skrev:
[kaxig] blackparkas: Därför att fotografen stod med hakan i golvet och händerna i luften när jag spelade bassolo på de ljusa strängarna.Danne-man skrev:Tolkar Parakas som att han menar att han inte lirar på nån ljusare sträng än D, och då håller ju sista bilden definitivt. Personligen spelar jag bara på två strängar trots att jag har fyra-fem att tillgå, så jag ser inget problem med situationenPoorCadaver skrev:Nedersta bilden då?blackparkas skrev:Alla dessa bilder och alla dessa strängar och inte EN ENDA bild som du spelar på som max D-strängen.Mr_Gul skrev:
Tack tack. Mycket vänligt.B-Å Åhs skrev:Mycket bra musik Hellman , kul att höra något seriöst .
Allt ljus på basisten, precis som det ska vara
Det var visuell drum n' bassLex skrev: Allt ljus på basisten, precis som det ska vara
En riktig gibson??? om jag förstår din gearlist så är jag sjukt avis