macahan skrev:Det är så dumt så det inte är sant. Det är självklart att man ska respektera alla basister? Det här är ju samma typ av beteende som "skolade vs oskolade basister". Är en specifik basist mer värd att respektera än en annan?? HELL NO! Tror ni det så är det någonting allvarligt ni missförstått..
Det kommer ta ett tag för mig att respektera STUUUUUUUU...
men... han är ju värd det..... really..
macahan skrev:Det är så dumt så det inte är sant. Det är självklart att man ska respektera alla basister? Det här är ju samma typ av beteende som "skolade vs oskolade basister". Är en specifik basist mer värd att respektera än en annan?? HELL NO! Tror ni det så är det någonting allvarligt ni missförstått..
E han känslig??
Skulle jag inte tro.. han tar ju inte åt sig av alla: Hey Stuu!! thanks for dressing for the show!!
Jag brukar sällan skifta bas, jag har hittat en bas som fyller mina behov och sedan lirar jag enbart på den basen!
Jag varierar mitt spelsätt på basen så det fyller sin funktion, högt på halsen, nära stallet, dämpar strängar med handflatan o.s.v man kan få en och samma bas ett variera kraftigt på "sound" beroende på hur man spelar på den!
(JAG FÅR ALLTID BETALT FÖR ATT SPELA BAS = PROFFSMUSIKER) En definition ni gemensamt enats om "nästan"
Dr_Blues skrev:Jag varierar mitt spelsätt på basen så det fyller sin funktion, högt på halsen, nära stallet, dämpar strängar med handflatan o.s.v man kan få en och samma bas ett variera kraftigt på "sound" beroende på hur man spelar på den!