MikeO skrev:Har inte anmält mig då jag hade en resa inplanerad. Nu blir den inte av men det är väl OK med Drop-in? Tänkte ev. titta in några timmar på lördagen.
*Får väl försöka fixa en egen namnbricka.
Du är välkommen att komma, men spontana drop-in funkar inte.
Vill gärna ha mer info om hur och när.
Det handlar om hur många luncher och inköp till fika osv...
Maila eller pma:a mig när du tänker komma och hur länge du stannar.
Vi fixar ett pris beroende på hur mycket du deltar.
anli skrev:
OM inte någon som kommer på fredag har 60 säkerhetsnålar eller liknande till hands?
Du får kolla med punkarna här på forumet.
jag har några, men dom sitter fast lite här och där. sen har jag en monsternål som jag piercat mig med några gånger i berusat tillstånd. nån som vill ha den?
hosse skrev:sen har jag en monsternål som jag piercat mig med några gånger i berusat tillstånd. nån som vill ha den?
Var det den som hade ett spann på 70 cm och som du körde genom öronen?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Har en tjänst att be om:
på fredag så ska ju all mat och dricka ut till G-hammar.
Det känns inge skoj att behöva åka en massa ggr.
Om det är bilar som passerar Örebro så där runt 15-16 tiden, och har lite plats över;
kan ni inte slänga iväg ett pm eller mail till mig så försöker vi lösa det?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Typ samma utryck man fick höra i lumpen, sin egen eller någon närståendes begravning var det enda alternativet om man skulle slippa något man inte hade lust med.
the_great_alfonzo skrev:Shit, jag börjar verkligen bli rädd... Snuvig som en höstack i ett höghus..
Och till lunch serveras gruvschaktsmarinerad Alfresco på dillbädd!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Geddy_Lee skrev:Har en tjänst att be om:
på fredag så ska ju all mat och dricka ut till G-hammar.
Det känns inge skoj att behöva åka en massa ggr.
Om det är bilar som passerar Örebro så där runt 15-16 tiden, och har lite plats över;
kan ni inte slänga iväg ett pm eller mail till mig så försöker vi lösa det?
Bumpar lite, så jag inte försvinner i OT´n.
Och har det glädjande beskedet att Calif de Funk is in da house!!!!!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman