newheartshadow skrev:
Najs!
Kul att få lira där, såg ni till All Hell nånting? Bekanta till mig här från stan.
Det var riktigt kul, roligaste på länge.
Jag såg lite av dem från sidan av scenen. De spelade precis innan oss, så vi var backstage och plockade med prylar då. Vi snackade lite med varandra backstage innan/efter de spelade också. Det lilla jag hörde lät riktigt bra
newheartshadow skrev:
Najs!
Kul att få lira där, såg ni till All Hell nånting? Bekanta till mig här från stan.
Jag såg lite av dem från sidan av scenen. De spelade precis innan oss, så vi var backstage och plockade med prylar då. Vi snackade lite med varandra backstage innan/efter de spelade också. Det lilla jag hörde lät riktigt bra
Trevligt!
Lyssnade på deras senast alster Knarkbrand igår, det går att hitta här: http://www.allhell.se/
har första skivan Transmitter med gamla sångaren också som är skitbra, men det nya kan vara snäppet bättre, mer käng blandat med pantera/down riffande. Me like.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
newheartshadow skrev:
Najs!
Trevligt!
Lyssnade på deras senast alster Knarkbrand igår, det går att hitta här: http://www.allhell.se/
har första skivan Transmitter med gamla sångaren också som är skitbra, men det nya kan vara snäppet bättre, mer käng blandat med pantera/down riffande. Me like.
Grymma bilder Tommy!!
Ända tills nu har jag läst Metaltown som Mealtdown...
Fan Johan, kan man ta lektioner hos dig vad man kan göra med basen utan att den går allt för mycket sönder? Jag vill också hålla på och kasta den, men jag är lite feg.
Fan Johan, kan man ta lektioner hos dig vad man kan göra med basen utan att den går allt för mycket sönder? Jag vill också hålla på och kasta den, men jag är lite feg.
Lektion nr 1:
Skaffa en orädd backlinetekniker som kan ta lyra. Samt ett wireless-system.
Får väl lägga upp en bild på varje band från i lördags. Vi drog ihop en spontanspelning i mittcirkeln på inlinehockeyrinken i Varberg. Därav publikstorleken (och Hultsfred). En positiv sak var ju att det förutom de båda fotograferna bara var tjejer i publiken.
Foxbat.
Vit Glögg
Klädvalet grundades i att det var skaldjursfestival i stan nu.
Jag fick dock ljuga mig in på Socitén med att jag hade svensexa.
Bra böj blev det dock. Fick även kvalitetstesta vadarstövlarna i en fontän påväg hem.
broder blues skrev:Göteborg blues party 27/6.
Peddas bluesband.
Telebasen från pbas63/falcon. (Se byggtråden i signaturen) Janne "Kvarnis" Kvarnström bakom kameran.
Då ska vi se om jag är ute och cyklar eller inte... Jag tror jag såg dig krossa gatan vid torget i Åmål förra fredagen, var du där? Jag åkte förbi och såg dig med fru/flickvän och tänkte... -Fan, var inte det broder blues på pratabas?
Peddas bluesband.
Telebasen från pbas63/falcon. (Se byggtråden i signaturen) Janne "Kvarnis" Kvarnström bakom kameran.
Då ska vi se om jag är ute och cyklar eller inte... Jag tror jag såg dig krossa gatan vid torget i Åmål förra fredagen, var du där? Jag åkte förbi och såg dig med fru/flickvän och tänkte... -Fan, var inte det broder blues på pratabas?
Jorå.. Var där hela veckan. Lite "bevis" finns här:
Peddas bluesband.
Jorå.. Var där hela veckan. Lite "bevis" finns här:
Både ja och nej Marteen. Hönö ligger ju inom öckerö kommun. Sen hade reportern d inte lätt. Han hade en handfull frågor men efter första så pratade jag oavbrutet i en timma. Så med tankte på detta så fick han med mer än jag hade hoppats på. Roligare var väl att han glömde lägga med webadressen Men den moderne surfaren hittar ju sånt i ett nafs.