Apropå utstyrslar - Nu har man sett Punkster och hans bröder som dansare i melodifestivalen
(För du är väl lik din avatar, Punkster???)
Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
Bilder från det bästa gigget jag haft med bandet. Platsen är Munkkällaren på gotland. Inte direkt någon bra "livebild", men det är iaf en hint på vem jag är
Leading Light
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=imATF-ZkoEc[/youtube] Fender 70's Precision Olympic White
EBS Multidrive och Multicomp
Korg Pitchblack
Ibanez Pd7 + Boss LS-2
Rocktron Hush Super C
Ampeg Svt-3 Pro, Svt410He, Svt115E
Gårdagens första gig, spelade några låtar på en polares hårdrockpryl på en lokal krog! Gillade att monitorn på golvet var riktad utåt! Högt var det iaf!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
GurraG skrev:En bild från ett rep på Regionteatern i Växjö:
[/img]
Hade du spelat ett bassolo?
HAHAHA!! påminner om det gamla skämtet om resenären som åkte till en exotisk ö där det alltid hördes ett trummande långt upp i bergen! Alla påpekade hur viktigt det var att trummorna spelade...
- When drum stop - BAD!
han blev så nyfiken att han var tvungen att fråga:
GurraG skrev:En bild från ett rep på Regionteatern i Växjö:
[/img]
Hade du spelat ett bassolo?
Touché!
Jag har ett soloparti i föreställningen, men då är det ingen som dör. Däremot blir rollfigurerna livrädda, scenen är nämligen hämmtad från filmen The Shining, och jag spelar en snutt från soundtracket. Man kan faktiskt bli rädd för mindre, jag spelar med en riktigt läskigt digital oktaveffekt.