Hur skulle ni reagera
- anli
- VIP medlem
Ja dildobasarna är lite offensive så att säga... men rätt kul att de satsar på så provokativ design.
Att folk klankar på Rickenbackers hör till, skulle vara trist om de hamnade på pidestal som tex Fender jazz/p-bas... och skulle tappa den exlusiva känslan om den plötsligt fanns i kreti och pletis händer.
Att folk klankar på Rickenbackers hör till, skulle vara trist om de hamnade på pidestal som tex Fender jazz/p-bas... och skulle tappa den exlusiva känslan om den plötsligt fanns i kreti och pletis händer.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- TDHP
- Forumvärd
Äh, nån amerikansk, serietillverkad skit!EA skrev:vad är det för en ful bas du har som avatar?TDHP skrev:Jag skulle iof bli sur om nån SÅGADE min bas!

Senast redigerad av TDHP den fre 12 sep 2008, 15:21, redigerad totalt 1 gånger.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
-
- Medlem+++
Haha, ja, jag har för mig att du berättade om denna händelse i en annan tråd!daionsavage skrev:Det där känner jag igen.Samuel V skrev:Det jobbigaste jag vet är att varenda jävel, oavsett om de spelar bas eller inte, spelar musik eller inte - alltid tycker jag ska spela på en "riktig" bas, dvs en Fender...![]()
Det var skitkul att se vår extremt imagemedvetne gitarrists min då jag plockade fram min femsträngade bas
- blackparkas
- Medlem++++
-
- Medlem+++
Den var jag med påTDHP skrev:Förstod, skojade bara! Vän!Samuel V skrev:Jo, men det är inte märket som spelar roll här, det är åsikterna som är jobbiga. Speciellt när det kommer från icke-basister...TDHP skrev:Alla Elbasars Moder menar du?Samuel V skrev:Det jobbigaste jag vet är att varenda jävel, oavsett om de spelar bas eller inte, spelar musik eller inte - alltid tycker jag ska spela på en "riktig" bas, dvs en Fender...

Som jag har sagt förut, när jag börjar spela håller folk käften, och det tar jag som en komplimang att jag gör det på rätt sätt!
- peter_s
- Medlem++
Just så.daionsavage skrev:Så länge jag är nöjd med mina basar så gör det inte så mycket, men visst är det trist att folk är så snabba på att såga och sega med att hylla?
Har för övrigt svårt att förstå varför man alls skulle vilja dissa ett instrument, eller kategorier av instrument. Trist nog förekommer det allt för ofta.
-
- Medlem+++
- optic
- Medlem+
Du är en dildo.
Corvetten är skitsnygg.
Corvetten är skitsnygg.
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
- anli
- VIP medlem
2
kommer alltid att tänka på den där filmen.... vad den nu heter med Val Kilmer... typ "titta vi flyger" fast kalla kriget.
(anli dricker draja, öl, likör och vin på verandan i höstsolen, pillar på sin nya Asus eee 900)
Sen måste man faktiskt inte använda den som personlig anal-intruder..Johannes skrev:HAHAHAHAHAHAHA! Titta, en dildo!blackparkas skrev:
kommer alltid att tänka på den där filmen.... vad den nu heter med Val Kilmer... typ "titta vi flyger" fast kalla kriget.
(anli dricker draja, öl, likör och vin på verandan i höstsolen, pillar på sin nya Asus eee 900)
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- Cuba
- VIP medlem
Det är Top Secret du menar. Höjdarrulle.anli skrev:2Sen måste man faktiskt inte använda den som personlig anal-intruder..Johannes skrev:HAHAHAHAHAHAHA! Titta, en dildo!blackparkas skrev:
(scuba dricker en folköl)
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
Skit i det negativa, slicka i dig det positiva, det är enda sättet att må bra. Själv kan jag fortfarande känna ett ganska stort mått av välbehag när jag tänker på konserten där jag kompade en sångerska på en Monica Z-låt. Efteråt kom en jazzguru (no name) fram och berömde min elbas och sade att den lät nästan som en kontrabas! Jag spelade på min Bach-femma
Alla gånger jag fick putslustiga kommentarer när jag använde min huvudlösa bas kan jag tyvärr inte komma ihåg alls...

- cub
- Medlem++
Jag kan bara hålla med. Jag smsade bandet och skröt om mitt senaste basköp och svaret blev "Bra gjort!" och då har de inte ens sett basen än..Hellish skrev:Fan vad skönt det är att lira i band där man bara får positiva kommentarer när man knatar in i replokalen med den senaste medlemmen i basfamiljen.