För övrigt så var du inte lika kort som jag först trodde när jag såg din avatar

Kort???FreCKo skrev:Marcbass: Jag måste fråga, hur gör du på gig med alla basar? Hur väljer du? Tar du bara dom du vill spela på för tillfället, eller varierar du basarna med låtutbudet?
För övrigt så var du inte lika kort som jag först trodde när jag såg din avatar
Oki... Är det så länge se´n hon var med alltså..dereborn skrev:Nana har inte varit med på några livegig som jag gjort med Martin, och jag började -98... Melodifestivalen 2004 undantaget (singback).
se där, inte omöjligt att jag har sett dig då... Hur är det med bluesintresset i dina krokar förresten? Bluesfestivaler eller annat...dereborn skrev:Uppåt landet har jag varit.
Riksgränsen o Gällivare med "De Sotos" i början av 90-talet, Kalix men Gaston, Lule, Pite o Kiruna med E-typen, Skellefte med Rickfors/Ronander, Boppers o E-typen med mera, Pite oxå med diverse o så en massa små ställen med små akter...
Åfan, lirade du med DeSotos!?!dereborn skrev:Uppåt landet har jag varit.
Riksgränsen o Gällivare med "De Sotos" i början av 90-talet, Kalix men Gaston, Lule, Pite o Kiruna med E-typen, Skellefte med Rickfors/Ronander, Boppers o E-typen med mera, Pite oxå med diverse o så en massa små ställen med små akter...
Fellini var mitt stamhak när jag bodde i Uppsala, så där har jag garanterat sett er under den tidsperioden. Joar tror jag inte på, däremot en gatufest i Enköping. Kan det stämma? Källarpuben hette Munken och där hängde jag ofta innan jag flyttade till Uppsala!dereborn skrev:De Sotos spelade jag med 89-93, vi spelade en del både i Enköping (Joar Blå och liten pub i källaren på gamla stadshotellet bl.a.) och i Uppsala (Fellini mest, men även lite andra ställen), kanske var jag med då...
Fellini.. Fellini... Hum.. Vafan, har vart i Uppsala minst 1000ggr men jag kommer inte ihåg vart det ligger!BarbequeVillage skrev:Fellini var mitt stamhak när jag bodde i Uppsala, så där har jag garanterat sett er under den tidsperioden. Joar tror jag inte på, däremot en gatufest i Enköping. Kan det stämma? Källarpuben hette Munken och där hängde jag ofta innan jag flyttade till Uppsala!dereborn skrev:De Sotos spelade jag med 89-93, vi spelade en del både i Enköping (Joar Blå och liten pub i källaren på gamla stadshotellet bl.a.) och i Uppsala (Fellini mest, men även lite andra ställen), kanske var jag med då...