prunier skrev: Så du struntar i vad folk tycker men du tror samtidigt folk vill veta vad du tycker
Du får så gärna undvika mina inlägg om du inte finner dom tillfredsställande.
Tror att prunier drog en liten retsticka bara.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
prunier skrev: Så du struntar i vad folk tycker men du tror samtidigt folk vill veta vad du tycker
Du får så gärna undvika mina inlägg om du inte finner dom tillfredsställande.
Har egentligen inga särskilda åsikter om dina inlägg är tillfredställande, (jag låser dom iofs inte för att bli tillfredställd, vill jag det finns det bättre sätt ). Dom skiljer sig självklart rätt så mycket från Alfons, men det är ju lite av charmen med PrataBas.
Jag tyckte bara det var lite roligt att du i ett och samma inlägg sa att du struntade i vad folk tycker samtidigt som du presenterar vad du tycker. Om du väljer att tolka min kommentar som seriös kritik får du gärna det, men det är tveksamt att jag ville placera en smiley bak om så var fallet
Inget jag lyssnar på och det mesta jag hört från dom har inte fallit mig i smaken, sen tycker definitivt att alfonzo torde börja poppa lite ritalin eller något
Jag har aldrig haft nån vidare uppfattning om Iron maiden, förutom att de spelar musik som inte direkt faller mig i smaken...förrän en sisådär 1-2 år sedan. Jag såg en livespelning med Iron Maiden på TV..och fy i helvete så illa....speciellt sången.
De är ett av de där typiska klassiska rockbanden som man "måste gilla" om man har "ett humm om musik".
the_great_alfonzo skrev:Ni som anser att jag är den rätte och sanne! Skriv det också så att vi vet vilka det är på forumet som faktiskt går att lita på!!!
Jag har aldrig haft nån vidare uppfattning om Iron maiden, förutom att de spelar musik som inte direkt faller mig i smaken...förrän en sisådär 1-2 år sedan. Jag såg en livespelning med Iron Maiden på TV..och fy i helvete så illa....speciellt sången.
De är ett av de där typiska klassiska rockbanden som man "måste gilla" om man har "ett humm om musik".
Vet precis vad du menar även fast du har fel. Fast säger jag vilka band jag inte gillar får jag spö.
Om man nu ska tycka ngt om Maiden i den här tråden....
De är givetvis ett band som satt sitt avtryck i musikhistorien för alltid!
De har många grymma låtar...de har hållt igång i över 25 år.
Och jag lyssnar mer än gärna på många av deras alster.
Däremot lyssnade jag på Livekonserten som sändes på TV för ett par-tre somrar sedan och den var helt omöjlig att njuta av.
Finn ett fel; Nicko McBrain!
Helt hopplös människa. Samma lir i 2 timmar.
Samma dubbeltramp på bastrumman var 4 takt.
So incredibly predictable! Så Live? Nej Tack!
Senast redigerad av Geddan den ons 19 dec 2007, 22:56, redigerad totalt 1 gånger.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Ja, jag gillade Clive Burr bättre, även om han kanske inte var världens mest tekniske trummis. Eller kanske just därför...
Nicko har ju tidigare spelat i franska bandet Trust som gjorde ett par bra plattor på 80-talet, hårdrock på franska! Han har även spelat med Pat Travers. Clive Burr spelade för övrigt ett tag i Samson, Bruce Dickinsons tidigare band! Idag spelar Clive Burr nästan ingenting pga MS.
Om det nu var nån som undrade!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP