Haha! Just det!200071 skrev:och sitter på rätt band! Eller hur Kim_S?flabbergasted skrev:bara det passar så..
Fast jag är glad att dom inte sitter på framsidan utan bara på sidan

V. 7-8 har jag för mej att vi ska dit... Är det förresten någon som vet några bra kinesiska musikaffärer månne?fieldflower skrev:När var det du skulle dit? Och vart i Kina?the_great_alfonzo skrev:Jag ska försöka knipsa mej en riktig budget-jazz med blocks i Kinesien tror ja allt...
Jag åker ned till Beijing vecka 10 i jobbet...
Hade ju bara fattats att man springer på en PB T-shirts i Kina!fieldflower skrev:När var det du skulle dit? Och vart i Kina?the_great_alfonzo skrev:Jag ska försöka knipsa mej en riktig budget-jazz med blocks i Kinesien tror ja allt...
Sist jag var där såg jag bara en musikaffär, och det var tyvärr som musikdelen i en leksaksaffär. Det bästa jag såg i butiken var typ Yamahas billigaste gitarrmodeller. Det fanns bara 2 basar...the_great_alfonzo skrev:V. 7-8 har jag för mej att vi ska dit... Är det förresten någon som vet några bra kinesiska musikaffärer månne?fieldflower skrev:När var det du skulle dit? Och vart i Kina?the_great_alfonzo skrev:Jag ska försöka knipsa mej en riktig budget-jazz med blocks i Kinesien tror ja allt...
Och Hellish: Det kommer med UPS
VA!!! Skämtar du!?GurraG skrev:Något som är riktigt ruggigt fult är lönngreppbrädor med svart kantlist och svarta blockinlägg. Sjuttiotalsfender när det är som värst!
+1!Athe skrev:Men för helvete.
Ja!the_great_alfonzo skrev:Finns det några blockinlägg på MUG nuförtiden???
Det hängde en rätt snygg Les Paul där när jag och Hosse kollade läget!the_great_alfonzo skrev:Tell me more, tell me more!! Nu finns det lite sandbergbasar på nya musik/jönköping förresten! Fast bara en av dom har delanoKlopper skrev:Ja!the_great_alfonzo skrev:Finns det några blockinlägg på MUG nuförtiden???
Och den är ful....
Les Paul=Total fingertoppskross(negativ sak)Klopper skrev:Det hängde en rätt snygg Les Paul där när jag och Hosse kollade läget!the_great_alfonzo skrev:Tell me more, tell me more!! Nu finns det lite sandbergbasar på nya musik/jönköping förresten! Fast bara en av dom har delanoKlopper skrev:Ja!the_great_alfonzo skrev:Finns det några blockinlägg på MUG nuförtiden???
Och den är ful....
Och jag tror mig ha anat en J200!
the_great_alfonzo skrev:Les Paul=Total fingertoppskross(negativ sak)Klopper skrev:Det hängde en rätt snygg Les Paul där när jag och Hosse kollade läget!the_great_alfonzo skrev:Tell me more, tell me more!! Nu finns det lite sandbergbasar på nya musik/jönköping förresten! Fast bara en av dom har delanoKlopper skrev:Ja!the_great_alfonzo skrev:Finns det några blockinlägg på MUG nuförtiden???
Och den är ful....
Och jag tror mig ha anat en J200!
J200= Que?