Även kallad förbrytarmustaschblackparkas skrev:
Me like them sideburns!!
En annan go bild. Antagligen från Princess Of The Night. Så sjukt skoj allt va!

Haha! Dessa ursäkter....dereborn skrev: Sen ett par senare, från releasepartajet för e-typeplattan f ett par veckor sen:
Med BBQV-Larrivéen! (Ja, det ärlite högt upp på halsen,men eftersom den är bandlös så är det "technically" INTE above the 5th fret!
Nej då, du blir bara inte rik!macahan skrev:va!
kasta en sån dyr bas på det där sättet.. VA!
edit: jag är ju skitofta ovanför 5e bandet.. är jag dålig?
Kul att se en gammal kombatant (Max Abbey)på bild.
Hehe...Nej, ingen gamer, fick tishan i samband m nåt TV-gig. (samma prod-bolag gjorde nåt TV-spelsprogram, typ) Och inför releasepartyt utgick order om "dresscode: ARMY", så då åkte den fram!blackparkas skrev:Dereborn: Är du en gamer? Battlefield Vietnam är ju störtskönt!
Avis på tishan? You bet...!
Njae, jag har dåligt m bilder,men det finns nog en del från den turnén på http://www.etype.dk/photos.asp?page=group&id=14.Kul att se en gammal kombatant (Max Abbey)på bild.
Har du fler bilder?
Undrar om det är den guran han har kvar?
Han har krängt av en försvarlig massa yxor på senare tid.
Det skall jag göra.dereborn skrev: Hälsa Mats från mej om du träffar honom!
Nu ska jag inte vara sån, men är du bussig och förklarar var 10-11 bandet på KONTRAN på avataren sitter?rokker skrev:Din avatar? Är det band 10-11?!Hellish skrev:Ja det är bara att lägga ner. Ska du hålla till där uppe kan du lika gärna spela gitarr.macahan skrev:edit: jag är ju skitofta ovanför 5e bandet.. är jag dålig?snygg tröja förresten