Klopper skrev:
Wasa Express - Doing the korpraal och Boog Woog
Yeah!
Åke rules!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
knedy skrev:Tror fan jag ska försöka övertyga bandet att spela Detroit Rock City även fast Diesels band kör den också.
Sjukt rolig låt att spela, och lyssna på här:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=owpcMe011WE[/youtube]
Med Eric Carr blir trummorna intressanta också Original line-up:en i all ära men Peter Criss tycker jag är så jäklarns tråkig.
Värt att notera Paul Stanley och Gene Simmons ser ut som tanter.
FINNS FAN inget värre än när låtarna blir sönder spelade av Original artisterna..
Har ERIC CARR eld i röven eller, Lyfter låten 200BPM direkt han kommer in ju..
Live, Super Soul Fighter och Fly away från lennys album "5"..
Försöker återskapa soundet från låtarna
Moollon pedalen går ganska lätt att dail'a in krunchen från Live...
funkar apbra med Octaver och Q-tron på SSF..
På Fly Away är det lite kinky att köra q-tronen i HP mode.. känns som att spela i en gammal radio..
Bra album..
Har småstartat att spela Dynamite från Jamiroquia's 2005 album.. många bra spår på den plattan också.. Black Devil Car är min favvo!
Liten skrev:Live, Super Soul Fighter och Fly away från lennys album "5"..
Försöker återskapa soundet från låtarna
Moollon pedalen går ganska lätt att dail'a in krunchen från Live...
funkar apbra med Octaver och Q-tron på SSF..
På Fly Away är det lite kinky att köra q-tronen i HP mode.. känns som att spela i en gammal radio..
Bra album..
Har småstartat att spela Dynamite från Jamiroquia's 2005 album.. många bra spår på den plattan också.. Black Devil Car är min favvo!
Jag saknar tomten...
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Glad it was an easy fix.. can't do nothing about my face though.. har inte råd.. att lyfta sig skulle innebära för stora ingrepp.. (i bas-rigg budgeten)
VAD använder han för prylar på Soul Vaccination-plattan för att få ett sån't fett komprimerat ljud? Kompressor? Jag är helt oinvigd i effektträsket. Har alltid kört bas+tele---->stärk----->UT