fett!Indigo skrev:Jag kommer ta med min kamerarigg också, det glömde jag nämna. Vi måste ju ta ett foto på all utrustning, kommer se helt sjukt ut. Vidvinkeln får följa med givetvis =)
Vad ska du ta med till Örebro?
- Liten
- Hedersmedlem
- Geddan
- VIP medlem
- Liten
- Hedersmedlem
- Geddan
- VIP medlem
Kanske kunde vara kul att göra en A4 förstoring med loggan och alla namnLiten skrev:Får alla % på bilderna när ni säljer dem till Fuzz, mm och BP sen???
Just kidding...
på gruppbilden, som ingår i anmälningsavgiften?!
Jag kan ju lösa det via vårat labb till en vettig peng.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Liten
- Hedersmedlem
Jag är inte med på bild i EBS-sammanhang...Geddy_Lee skrev:Kanske kunde vara kul att göra en A4 förstoring med loggan och alla namnLiten skrev:Får alla % på bilderna när ni säljer dem till Fuzz, mm och BP sen???
Just kidding...
- Liten
- Hedersmedlem
Man.. thats just to funny!!! hahahaha!!dereborn skrev:Jag är inte med på bild i EBS-sammanhang...Geddy_Lee skrev:Kanske kunde vara kul att göra en A4 förstoring med loggan och alla namnLiten skrev:Får alla % på bilderna när ni säljer dem till Fuzz, mm och BP sen???
Just kidding...

- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Punkster
- Medlem+++
Massor av cred till JunJun o EBS! Tänkte att man kunde kolla med Mattisson, Mabass och kanske Moodysounds också. 2 av dom finns ju ändå på bekvämt avstånd. Nån mer som har nåt förslag?Geddy_Lee skrev:1 st EBS Classic-rigg kommer att finnas på plats.
Fick just svar från JunJun!
Sen så ska vi ju givetvis tipsa Fuzz, Musikermagasinet och NA om denna tillställning. Det kan jag ta på mig att göra.
/Linus
- TDHP
- Forumvärd
Kanon! Ska bli kul att testa!Geddy_Lee skrev:1 st EBS Classic-rigg kommer att finnas på plats.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- blackparkas
- Medlem++++
TDHP skrev:Kanon! Ska bli kul att testa!Geddy_Lee skrev:1 st EBS Classic-rigg kommer att finnas på plats.
Coolt!
Oväntat som sagt, och mycket kul!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- hosse
- Medlem+++
beroende på hur mycket plats det finns i ekipaget jag åker med så tar jag med den vita tradera-basen (ska moddas en hel del
) och eventuellt min Highway One jazz. fast det beror på hur mycket plats det finns.

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- micro
- Medlem
Två basar finns det plats för, ev blir det takbox också om det behövshosse skrev:beroende på hur mycket plats det finns i ekipaget jag åker med så tar jag med den vita tradera-basen (ska moddas en hel del) och eventuellt min Highway One jazz. fast det beror på hur mycket plats det finns.
man får vara glad att man får vara tacksam
Medlem av PrataBas gubbklubb 40++
Medlem av PrataBas gubbklubb 40++
- Geddan
- VIP medlem
- Geddan
- VIP medlem
Det är helt rätt Linus.Punkster skrev: Massor av cred till JunJun o EBS! Tänkte att man kunde kolla med Mattisson, Mabass och kanske Moodysounds också. 2 av dom finns ju ändå på bekvämt avstånd. Nån mer som har nåt förslag?
Sen så ska vi ju givetvis tipsa Fuzz, Musikermagasinet och NA om denna tillställning. Det kan jag ta på mig att göra.
Allt det du föreslår är mer eller mindre redan tagit tag i.
Med tidningar ska vi nog uttnyttja de kontakter vi har.
Jag har ingångar på Allehanda och Peter Å har kontakter på både Fuzz och MM.
+att vi har GnuLars på forumet.
Men entusiasmen noterad och uppskattad.
Moodysound vet jag faktiskt inte vad det är?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Liten
- Hedersmedlem
Men det gjorde inte inlägget mindre roligt!!!Geddy_Lee skrev:Pratet om gruppbild hade inget med EBS-tugget att göra.dereborn skrev:
Jag är inte med på bild i EBS-sammanhang...
Var jag otydlig! Med logga menade jag givetvis PrataBas-logga.

Ang moodysound kan jag kontakta Albin.. han är pedalbyggare och levererar färdiga pedaler men även byggsatser till bra priser.. han håller even pedalbyggarkurser... kanske skulle vara intressant att ha ner "upp" ??? eller är schemat fullt??
- Sunken
- Medlem++
- Kontakt:
- Liten
- Hedersmedlem
- blackparkas
- Medlem++++
Hahaha!
Camaron... jodu... men då blir det ju bara 2 basar jag får med mig ner + att man måste ju tänka på naturen och inte köra så törstiga bilar....
Camaron... jodu... men då blir det ju bara 2 basar jag får med mig ner + att man måste ju tänka på naturen och inte köra så törstiga bilar....
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
- Sunken
- Medlem++
- Kontakt:
- blackparkas
- Medlem++++
Hehehe...macahan skrev:Känns som jag läst motsatsen här någon tidigare gång.. hmmm...blackparkas skrev:+ att man måste ju tänka på naturen och inte köra så törstiga bilar....
Måste ju komma på någon anledning annat än att jag är alldeles för snål för att åka 30 mil i Camaron.
+ Att jag tänkt fått med mig mina prylar.
Sunken: Hehe, gaffa är ovärdeligt! Förresten... kommer du kansk ha med den där pedalen som jag nämnde jag ville köpa förut? Kanske skulle testa den ordentligt och köpa på plats.