En kvarts miljon inlägg!

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++

En kvarts miljon inlägg!

Inlägg av alexon »

Pratabas passerar precis NU 250.000 inlägg. En imponerande mängd baskunskap samlad på ett ställe. :thumbsup:
Jag tycker vi utbrister i ett fyrsträngat leve! Hipp, hipp... :playing: :playing: :playing: :playing:

Jag tänker fira genom att sätta mig tillrätta i favoritfåtöljen och (dubbelvikt med skrattkramper i maggropen) bläddra mig igenom min absoluta favorittråd: http://pratabas.se/viewtopic.php?t=5126

Hur firar ni andra?
TredoX
Medlem+

Inlägg av TredoX »

med att säga att 50% av den baskunskapen är OT ^^
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |

Karma Tree är bandet.
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

Nänänä, vi har väldigt många baskunskaper...
Till exempel har vi bara på sista tiden får tillägna oss baskunskaper i politik, sociologi, adoptioners varande eller icke varande, väldigt basal samhällssexualitet, etc.

Vi är minsann inte så nördiga vi inte... :lol: :lol: :lol:
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++

Inlägg av alexon »

fieldflower skrev:Nänänä, vi har väldigt många baskunskaper...
Till exempel har vi bara på sista tiden får tillägna oss baskunskaper i politik, sociologi, adoptioners varande eller icke varande, väldigt basal samhällssexualitet, etc.

Vi är minsann inte så nördiga vi inte... :lol: :lol: :lol:
exactly :wink: Har man baskunskap så fixar man det mesta. Ingenting är därför OT på PB!
Skriv svar