Evenemangstips för Borlängebor!
- BBQV
- Forumvärd
Evenemangstips för Borlängebor!
Kort varsel, jag vet: Dereborn spelar SRV-covers i Borlänge i kväll, fredag 30/3. Nå'n slags rockbandstävling arrangerad av Sweden Rock. Jag har tillbringat en liten del av eftermiddagen i trions sällskap och det lutar åt en trevlig kväll för er som bor i närheten.
Senast redigerad av BBQV den lör 31 mar 2007, 10:45, redigerad totalt 1 gånger.
- BBQV
- Forumvärd
- Diesel
- Medlem++
- ferm
- Medlem++
- BBQV
- Forumvärd
- FreCKo
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
Är det en utmaning? Jag kan sumobrottning, KOM AN BARA!ferm skrev:Judo, du är välkomen när som helst. Jag tränar i Solna. Det är mycket roligare och billigare än spegelbrottning

Hur mycket kostar det? Hur ser ett träningspass ut? Jag vill ha något där man dels har mycket kondition men också mycket balans och sånt...
- Geddan
- VIP medlem
Re: Evenemangstips för Borlängebor!
Eftersom vi i bandet hade 5-årsjubiléumspartaj igår, lördag,BarbequeVillage skrev:Kort varsel, jag vet: Dereborn spelar SRV-covers i Borlänge i kväll, fredag 30/3. Nå'n slags rockbandstävling arrangerad av Sweden Rock. Jag har tillbringat en liten del av eftermiddagen i trions sällskap och det lutar åt en trevlig kväll för er som bor i närheten.
med 200 gäster på mat och allt som hör därtill, var det inte läge att
sticka iväg mitt i de sista förberedelserna.
Jag räknar med att vi får vetskap i god tid när SRV-bandet spelar,
så jag kan planera in det. Vill verkligen!!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- ferm
- Medlem++
950:- per termin tror jagHur mycket kostar det? Hur ser ett träningspass ut? Jag vill ha något där man dels har mycket kondition men också mycket balans och sånt...
Uppvärmning teknikträning och lite fritt övande
De flesta som aldrig provat och inte tränat nån form av konditionsträning brukar däcka efter 30 - 40 minuter. Med tiden vänjer man sig. Vi håller håller på i enochenhalv timme
Balans är en svårfångad egenskap, den blir bättre med åren
För många basar är inte nog
- FreCKo
- Medlem++
950 per termin var iofs stört billigt! Jag satt och kollade på krav maga men dom tar typ 3500 per år... Fast då har man tillgång till gym iofs, men då måste jag åka dit och gymmaferm skrev:950:- per termin tror jagHur mycket kostar det? Hur ser ett träningspass ut? Jag vill ha något där man dels har mycket kondition men också mycket balans och sånt...
Uppvärmning teknikträning och lite fritt övande
De flesta som aldrig provat och inte tränat nån form av konditionsträning brukar däcka efter 30 - 40 minuter. Med tiden vänjer man sig. Vi håller håller på i enochenhalv timme
Balans är en svårfångad egenskap, den blir bättre med åren