Sida 1 av 1

Nån som beställt från nuloop.com??

Postat: tor 13 nov 2008, 09:57
av Marshall
Har beställt ett högtalarelement från nuloop.com.
Nu är det snart tre veckor sedan och det är dödstyst.
Ingen leverans, ingen mailrespons och telefonnumret funkar inte.
Man är väl blåst... :cry:
Nån som har erfarenhet av dom?
http://www.nuloop.com/en/home-studio/

Postat: tor 13 nov 2008, 13:04
av alexon
Telefonnumret kanske inte funkar från Sverige då det är ett betalnummer till deras help line.

"9. Order not received
If you do not receive your order within a reasonable time:
- Check the status of your order in the Members' Area.
- Check that you have not received an e-mail from us advising you of a stock error.
- Contact your post office or UPS on 0 800 877 877 quoting your dispatch number.
- Contact our customer help line on 0892 23 11 23 (0.34 euros/minute) or by e-mail via the information page on the site.
More about "tracking orders""

Postat: tor 13 nov 2008, 13:13
av Marshall
alexon skrev:Telefonnumret kanske inte funkar från Sverige då det är ett betalnummer till deras help line.

"9. Order not received
If you do not receive your order within a reasonable time:
- Check the status of your order in the Members' Area.
- Check that you have not received an e-mail from us advising you of a stock error.
- Contact your post office or UPS on 0 800 877 877 quoting your dispatch number.
- Contact our customer help line on 0892 23 11 23 (0.34 euros/minute) or by e-mail via the information page on the site.
More about "tracking orders""
Har gått igenom dom där punkterna i veckan.
Den info som finns på min order är "order passed to provider".
Så har det stått i tre veckor nu. Och elementet är inte restnoterat på hemsidan... :evil:

Postat: tor 13 nov 2008, 13:17
av alexon
Märkligt. De ger ett seriöst intryck, och finns IRL. Men fransoser har en viss attityd mot barbarer. Särskilt om man försöker göra affärer på distans, är min egen erfarenhet.

Hoppas att det löser sig.

Postat: tor 13 nov 2008, 13:21
av Marshall
alexon skrev:Märkligt. De ger ett seriöst intryck, och finns IRL. Men fransoser har en viss attityd mot barbarer. Särskilt om man försöker göra affärer på distans, är min egen erfarenhet.

Hoppas att det löser sig.
Frun både talar och skriver franska flytande, så jag har ett färdigt mail på franska som jag bombar dom med. Det är väl lite fjäsk? :)

Postat: tor 13 nov 2008, 19:53
av Marshall
Till sist hörde klantarna av sej. Restnoterat. Men inte fan framgår det vare sig av orderstatus eller hemsida... :evil: