Saxat ut tråden "posta bilder på dina basar"..
För er som inte hänger på det forumet...
Jomen om det är gitarrer kan det ju vara spännande. Men en elbas liksom. Då kan man ju lika gärna posta en bild på sin byrålåda, eller sin tvättbara matkasse i prima säckväv
macahan skrev:Saxat ut tråden "posta bilder på dina basar"..
Jomen om det är gitarrer kan det ju vara spännande. Men en elbas liksom. Då kan man ju lika gärna posta en bild på sin byrålåda, eller sin tvättbara matkasse i prima säckväv
"Och de skola klippa den femte och sjätte strängen på det ockulta instrumentet på det att var och som fallit för de ljusa tonerna skola invigas i den basala fullkomligheten."
Basbibeln 63:17
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:"Och de skola klippa den femte och sjätte strängen på det ockulta instrumentet på det att var och som fallit för de ljusa tonerna skola invigas i den basala fullkomligheten."
Basbibeln 63:17
Detta herrans ord skulle ju behöva implementeras hos en del även här inne på vårt forum...
Ärkeknepot i all sin prakt..
Hmmm.... varför hänger man på ett gitarrforum?
Aha! Det är för att spionera såklart!!
Manne Basic XLR- Yamaha BBN5 - Fender precision - Fender Kingman - Squier Cklassic Vibe
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212
Ah, vi är ju bättre än de där tunnsträngade människorna alltså.
Sänker mig inte till deras nivå utan hyllar istället både tunn- och tjocksträngade instrument. Sen att jag föredrar fyrsträngade basar innebär ju inte att jag inte kan tycka att en femma är snygg liksom.
En strata i antique sunburst är ett av de finaste instrumenten som finns ju.
haha, inte förvånande. men det finns fler gamla gmf:are som skulle kunna häva ur sig det. dom normala medlemmarna (mig själv exkluderad) hamnad här och resten av rötäggen landade hos musikpolen eller nåt.