bassdude på EUROPA-TURNÉ! ny hemsida också...
- Simon Andersson
- Medlem++
bassdude på EUROPA-TURNÉ! ny hemsida också...
ja, förra tråden försvann... får se om den kommer tillbaka.
jag ska med pain of salvation på europa-turné! ska bli svinkul. desvärre bara en spelning i sverige, i gbg. musikens hus den 18e feb. kom gärna och kolla!
har dessutom gjort om min hemsida, kolla in den här! säg också vad ni tycker om den...
mer info om bandet: pain of salvation
jag ska med pain of salvation på europa-turné! ska bli svinkul. desvärre bara en spelning i sverige, i gbg. musikens hus den 18e feb. kom gärna och kolla!
har dessutom gjort om min hemsida, kolla in den här! säg också vad ni tycker om den...
mer info om bandet: pain of salvation
-
- VIP medlem
Re: bassdude på EUROPA-TURNÉ! ny hemsida också...
Grattis Simon.
Misstänkte att det var det som var på gång när du skulle till E-tuna och testa lite.......
Hemsidan ser som vanligt strålande ut!
Misstänkte att det var det som var på gång när du skulle till E-tuna och testa lite.......
- FreCKo
- Medlem++
- BBQV
- Forumvärd
- Simon Andersson
- Medlem++
tackar! jo, det nämdes ju lite diskret här på forumet tidigareMatte skrev:Grattis Simon.

eller vart fick du det ifrån?
äh! den förra hemside-designen hade jag så länge. typ ett år, och det är länge för att vara mig, hehe. jag ska "bara" med på turnén. sen får vi se om vi vill och kan lösa det på nåt vis. det är hysh-hysh om vilka som provspelat och det finns två till som är minst lika intressanta för basutbudet, men dessa kunde inte komma med på turnén. då fick jag chansen/erbjudantet att följa med (och det är klart jag tar mig tid till det, annars hade jag ju inte provspelat?!) och det är, för mig, redan en vinst i sig! sponsringen är inte fastställd än.FreCKo skrev:Sjysst hemsida (men jag gillade den förra bättre). Kommer du bli fast medlem sen, eller ska du bara vara inhyrd? Läste på deras hemsida att dom inte valt en full medlem än, har du förtur eftersom du är med på turnén då eller?
Hur gick det med sponsen btw?
tackar även i denna tråden!BarbequeVillage skrev:Jag upprepar från förra tråden: Grattis, kul som fan!
Snygg sida också.
-
- VIP medlem
- Semborg
- Administratör
- Kontakt:
- Simon Andersson
- Medlem++
- Simon Andersson
- Medlem++
- Simon Andersson
- Medlem++