3 nya originalskrivna jullåtar och en cover. Gästvox av Tania Doko (Bachelor Girl) på "How to find Xmas". Första släppet från Band of Jade. Fullängdsplatta kommer släppas under våren 2015. Men först, jullåtar! God jul!
Viktigt budskap i dessa tider! Vi spelar ikväll på Kafé Klavér på Rutger Fuchsgatan 5 vid Skanstull. Julinspirerat gig med egenskrivna jullåtar blandat med våra vanliga låtar! Insläpp från kl 19. Inträde 100:- kontant. Gästartister och trevlig stämning utlovas.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Jag kunde inte hålla mej….jag VILL att den här ska vara ett original men…..nä…men jag har iaf proddat ,spelat bas och mixat. Kvalar den in då?? http://open.spotify.com/track/3pmLybRnkIkFwfWBEo4d4X" onclick="window.open(this.href);return false;
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Och vad hände på jul-giget? Vi fick entrékassan stulen. Utsålt var det också. Yay! Snygg julklapp. Överskottet skulle gått till Stadsmissionen. Polisanmält och vi hoppas på att få ut lite via en försäkring. Men vi får väl se hur det går med det. Men som det är nu, tre rep, burit prylar en halv dag, riggat och gigat och inte en krona i gage.
Entrekassan stod innanför dörren och en snubbe snodde pengarna under giget. Samma snubbe är sedan tidigare polisanmäld av stället då han tidigare stulet drickskassan vid MINST ett tillfälle tidigare. Det jobbiga är att personalen på stället såg när han kom in, dom kände igen honom men lät honom gå in i lokalen där vi spelade. Dom gjorde inte en ansats att kasta ut honom TROTS att dom själva polisanmält honom för stöld. Vid MINST ett tillfälle tidigare....