magnusb skrev:ÄNTLIGEN!
Över min döda kropp!!!!!!BB3000S skrev:Har du ändrat dig så till den grad att du vill ha hjälp att relikera dina EBMM's kanske?
Tack och lov!!Hågge skrev:Över min döda kropp!!!!!!BB3000S skrev:Har du ändrat dig så till den grad att du vill ha hjälp att relikera dina EBMM's kanske?
Säg säg säg!!!!!!!BB3000S skrev:Tack och lov!!Hågge skrev:Över min döda kropp!!!!!!BB3000S skrev:Har du ändrat dig så till den grad att du vill ha hjälp att relikera dina EBMM's kanske?
Du skulle bara veta vad jag fått hem idag...
Bild kommer imorgon! EBMM såklart.Hågge skrev:Säg säg säg!!!!!!!BB3000S skrev:Tack och lov!!Hågge skrev:Över min döda kropp!!!!!!BB3000S skrev:Har du ändrat dig så till den grad att du vill ha hjälp att relikera dina EBMM's kanske?
UnderbartBB3000S skrev:Bild kommer imorgon! EBMM såklart.Hågge skrev:Säg säg säg!!!!!!!BB3000S skrev:Tack och lov!!Hågge skrev:Över min döda kropp!!!!!!BB3000S skrev:Har du ändrat dig så till den grad att du vill ha hjälp att relikera dina EBMM's kanske?
Jag tror den är ömsint smekt med sandpapperNick skrev:Den där basen är inte skavd. Den är ju misshandlad!
TDHP skrev:Själv funderar jag på att köpa en ny bil och gå över den med slägga, fil och saltvatten så den ser så där härligt använd ut!
Den får så mysig mojo då!
Mja, då kanske det inte blir så där autentiskt förstört som jag vill...bjelkeman skrev:TDHP skrev:Själv funderar jag på att köpa en ny bil och gå över den med slägga, fil och saltvatten så den ser så där härligt använd ut!
Den får så mysig mojo då!Fär vi vara med och hjälpa till? Det verkar kul.
Hågge skrev:Hm... spännande.. Kan ju vara Stealth:en som låg på blocketMen nu har man ju något att se fram emot
blackparkas skrev:Hågge skrev:Hm... spännande.. Kan ju vara Stealth:en som låg på blocketMen nu har man ju något att se fram emot
Hm... eller är det den där röda LTD:n med svart skalle?
Stealth:en känns inte riktigt "BB300"....
Mohohuha!! Skönt att du sa det så slapp jag...TDHP skrev:Själv funderar jag på att köpa en ny bil och gå över den med slägga, fil och saltvatten så den ser så där härligt använd ut!
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
TDHP skrev:Själv funderar jag på att köpa en ny bil och gå över den med slägga, fil och saltvatten så den ser så där härligt använd ut!
Ja, alla är vi olika!Hågge skrev:TDHP skrev:Själv funderar jag på att köpa en ny bil och gå över den med slägga, fil och saltvatten så den ser så där härligt använd ut!
Den får så mysig mojo då!Ja helt sjukt på något vis.
Men måste säga att jag tycker det endast är Fender- basar som funkar som fuskrelicerade/ tokslitna. Detta beror ju givetvis på att man i 30års tid matats med bilder på hjältar med schletna fender-basar. Har sett relicerade HD:s, motorcyklar, som varit ganska snygga faktiskt. Sörjer ironiskt nog ett lite nytillkommet av mig åsamkat bältesskrap på min Big Al.