Nu är det dags att anmäla sig till vårens PrataBas-träff, som går av stapeln 15-17:e maj!
Vi träffas på en mysig bygdegård 3 mil norr om Örebro, pratar bas (eller annat) och umgås under trevliga former!
Ta gärna med dig dina basar, förstärkare, pedaler eller annat bas-relaterat, så att träffen kan bli ett mecka för den som kanske är nyfiken på att testa något nytt eller bara vill se den där häftiga Fender eller Wal-basen på riktigt. Om du tar med dig förstärkare eller annat som behöver eluttag, ta gärna med egen grendosa, med fördel märkt med ditt namn.
Det kommer även finnas möjlighet att sälja och köpa prylar, så om du har någonting till salu, så är det bara att ta med det också!
För att budgeten ska gå ihop behöver vi minst 30 anmälda deltagare, först då kommer det gå ut information om hur avgiften ska betalas. Innan dess behöver du bara anmäla dig via formuläret nedan.
Mer praktisk info står i anmälningsformuläret, men hör gärna av dig eller kommentera detta inlägg om det är några frågor som dyker upp!
Mer info och anmälningsformulär: https://forms.gle/5x86mfszqD9zaxyu5
Anmälan PrataBas-träff Bergslagen 2026!
-
Indigo
- Medlem++
Anmälan PrataBas-träff Bergslagen 2026!
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
- bjelkeman
- Medlem++
- Kontakt:
Re: Anmälan PrataBas-träff Bergslagen 2026!
Låter kul!
Spelar heavy metal med Orbital Decay. Fixar gig via Metal Sweden
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
-
BBQV
- Forumvärd
Bra initiativ!
- fieldflower
- Hedersmedlem
- blackparkas
- Medlem++++
Härligt!
Som vanligt infaller det när jag firar bröllopsdag och dessutom brukar det vara Eurovision, det förstnämnda kan kräva förankring av hon jag lever med att jag missar det andra skiter jag i...
Som vanligt infaller det när jag firar bröllopsdag och dessutom brukar det vara Eurovision, det förstnämnda kan kräva förankring av hon jag lever med att jag missar det andra skiter jag i...
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
Indigo
- Medlem++
Träffen kommer tyvärr inte bli av, då det blev för få anmälda deltagare.
Men håll utkik, eventuellt kommer jag göra ett nytt försök nästa år under former som inte är lika känsligt för antal deltagare för att det ska gå ihop.
Men stort tack för engagemang och till er som anmälde sig! <3
Men håll utkik, eventuellt kommer jag göra ett nytt försök nästa år under former som inte är lika känsligt för antal deltagare för att det ska gå ihop.
Men stort tack för engagemang och till er som anmälde sig! <3
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg