Status
- Bean
- VIP medlem
-
- VIP medlem
Min gamla baselev som säljer den.
Hon spelade punk.
Kan garantera att den inte mycke använd.
Till 99% bor hon kvar i samma stad som jag så om någon vill att ja ska köpa den och skicka eller åka o testa den så göra jag det gärna.
Funderade lite på den själv också men nja.. vet ej.. Jag tror ja har så ja klarar mig.
Hon spelade punk.
Till 99% bor hon kvar i samma stad som jag så om någon vill att ja ska köpa den och skicka eller åka o testa den så göra jag det gärna.
Funderade lite på den själv också men nja.. vet ej.. Jag tror ja har så ja klarar mig.
Lustigt det där, jag förmedlade just en svinbra Larriveebas för tre papp till en av mina gamla elever. Hon spelar också punk...marcbass skrev:Min gamla baselev som säljer den.
Hon spelade punk.
På 80-talet spelade massa ungdomsgårdspunkare på Gibson SG och gamla 60-tals precision för att de var billiga. Nån som ser ett mönster?

- precision65
- VIP medlem
Ja, jag har tänkt den där tanken med. Undrar just VAD för grejer som man ska börja bunkra? Kommer podar å sån digital ljudutrustning var lika heta som Mu-trons och gamla EH-pedaler i framtiden, eller tillverkas de i för stor mängd?GrafZeppelin skrev:Lustigt det där, jag förmedlade just en svinbra Larriveebas för tre papp till en av mina gamla elever. Hon spelar också punk...marcbass skrev:Min gamla baselev som säljer den.
Hon spelade punk.
På 80-talet spelade massa ungdomsgårdspunkare på Gibson SG och gamla 60-tals precision för att de var billiga. Nån som ser ett mönster?
Sakers värde brukar ju styras av vilka som använt dem. Clapton har ju gjort en del för sunburst Les Pauls och Marschall Bluesbreakers...
Vem spelar Status Shark...?
http://www.heavyduty.se
AIK!
Fender Precision 1965 – Fender Precision Roger Waters – Hofner President 1965 - Music Man Stingray 5 - Ampeg V4B - Ampeg 412 - Blacstar Unity 250 cab
- Ricky Rock
- Medlem
Var inte riktigt så jag tänkte men det är en kul fråga! PRS gitarrer är ett ganska säkert kort.precision65 skrev: Ja, jag har tänkt den där tanken med. Undrar just VAD för grejer som man ska börja bunkra? Kommer podar å sån digital ljudutrustning var lika heta som Mu-trons och gamla EH-pedaler i framtiden, eller tillverkas de i för stor mängd?
Sakers värde brukar ju styras av vilka som använt dem. Clapton har ju gjort en del för sunburst Les Pauls och Marschall Bluesbreakers...
Vem spelar Status Shark...?
Ingen av ovanstående basar får nog nånsin mer värde än t.ex. vad en äldre Framus har idag vilket iofs inte är så illa pinkat ändå...
Senast redigerad av Gäst den tis 06 mar 2007, 23:09, redigerad totalt 1 gånger.
- Bean
- VIP medlem
- Ricky Rock
- Medlem