Skön och lättspelad med grym output.
”perfekt” karbonhals som alla Status. Rätt så smal, lite åt jazzhållet.
34 ¾ mensur gör att den funkar kanon nedstämd
Lacken är transparant men det syns inte så bra på mina bilder.
7000:-
Senast redigerad av prunier den mån 26 maj 2008, 12:49, redigerad totalt 2 gång.
zackeeee_ skrev:vrf säljer du denna vackra bas när jag inte har pengar fy på dig! ^^
Du har väl aldrig pengar?
Så många av mina basar som du fluktat efter också..
Pruiner: Byte?
Nja….jag försöker ju dra ner på antalet baser, men jag har ju förstått att du också försöker det så jag förstår din fråga…..(om vi byter med varann blir vi båda av med en eller….....logik på hög nivå)
Halsen är alltså av kolfiber, ett sorts kompositmaterial som bildar oerhört starka enheter när det sammanpressas. Halsar av detta material blir oerhört stabila, utan "dead spots".
zackeeee_ skrev:vrf säljer du denna vackra bas när jag inte har pengar fy på dig! ^^
typ det är synd men så är det. har bara en bas just nu o mååste verkligen ha en till men vilken liksom och så kommer ni med sånna goa basar när jag inte har pengar vilket jag får efter 3 veckors hårt sommarjobb..
typ det är synd men så är det. har bara en bas just nu o mååste verkligen ha en till men vilken liksom och så kommer ni med sånna goa basar när jag inte har pengar vilket jag får efter 3 veckors hårt sommarjobb..
Finns väl inget bättra att sommarjobba för än en röd Status
Halsen är alltså av kolfiber, ett sorts kompositmaterial som bildar oerhört starka enheter när det sammanpressas. Halsar av detta material blir oerhört stabila, utan "dead spots".
- och utan sweet spots!
Jag väntade bara på den, varför dröjde du ett helt dygn
- och utan sweet spots!
Jag väntade bara på den, varför dröjde du ett helt dygn
Ugglan GBG skrev:Jag ser en batterilucka, men bara tre tonkotroller. Förklaring? Status brukar ju ha sina "hyperactive"-system med jäkligt avancerade kontroller.
Serie 1 har enklaste Status-preampen (Board 100 på Status språk) med pickup balans, volym, och tonkontroll. Mikarna är inte ”aktiva” på några Statusbasar tror jag.
Ugglan GBG skrev:Jag ser en batterilucka, men bara tre tonkotroller. Förklaring? Status brukar ju ha sina "hyperactive"-system med jäkligt avancerade kontroller.
Serie 1 har enklaste Status-preampen (Board 100 på Status språk) med pickup balans, volym, och tonkontroll. Mikarna är inte ”aktiva” på några Statusbasar tror jag.