Hm. Vet du var man kan köpa lösa Model J?melodika skrev:Jag hade ett set Model J i den. Nu bara stallen kvar. Originalmickarna var inget vidare på den.bootsy skrev:Fascinerande.melodika skrev:Njae micken gick med Kasugan för länge sen. Pl.skydd kan fås med, ett vitt. Ollat av Contrebassebootsy skrev:Har du halsmick och det gamla plektrumskyddet kvar till jazzen?
Vad var det för mick som satt i?
.,,
- bootsy
- Medlem+++
Stallet liknar mest ett veteflak.
-
- VIP medlem
Mycket.. Ska försöka fixa den där lilla skadad på den. De är då ingen lack skada de där. Snarare faneren som släppt..
Ska pissa in lite lim där o sen på med en liten skruvtving på den, så kommer de bli kanon.
Ska pissa in lite lim där o sen på med en liten skruvtving på den, så kommer de bli kanon.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Kontot är inaktiverat
Hrm, den där skadan är jag nog tyvärr upphov tillmarcbass skrev:Mycket.. Ska försöka fixa den där lilla skadad på den. De är då ingen lack skada de där. Snarare faneren som släppt..

Jag blev lite "upprymd" under ett rep och råkade stå på min sladd samtidigt som jag ryckte basen upp i luften...knak...

- RobinoZombie
- Medlem+
Är jazzen avbandad eller är den bandlös från början?
omlackad eller original?
Fanns original plektrumskydd?
Byte?;)
Har Kvar Lew Chase&Ibanez AGB eller pedaler som byte
//Robin
omlackad eller original?
Byte?;)
//Robin
|Orange AD200MKI|Ampeg 610HLF|
|Gibson Ripper '74|Gibson G-3 '76 Oddball|Fender Precision '66|Fender AM Std '98|Fender Jazz 62RI '02|
|Gibson Ripper '74|Gibson G-3 '76 Oddball|Fender Precision '66|Fender AM Std '98|Fender Jazz 62RI '02|
- melodika
- Medlem+
Den är bandlös från början, original pl.skydd finns inte , men jag kan skicka med ett AM-standard vitt. Ej omlackad, men sliten. Strippa den på färg och lacka om den så får du en skitfin bas.RobinoZombie skrev:Är jazzen avbandad eller är den bandlös från början?
omlackad eller original?
Byte?;)
//Robin
Vad har du för pedaler?
- RobinoZombie
- Medlem+
Är ju det slitna som man är lite sugen på;)
Zooms senaste pedal med Trummaskin B-2?? eller något med kartong
Boss D-1(gitarrdist)
Ibanez Delay(gitarr)
Little Big Muff
Boss Odb
M.m.
Zooms senaste pedal med Trummaskin B-2?? eller något med kartong
Boss D-1(gitarrdist)
Ibanez Delay(gitarr)
Little Big Muff
Boss Odb
M.m.
|Orange AD200MKI|Ampeg 610HLF|