Le Contrebasse skrev:Jag har Major GAS för en äldre 900 16 eller turbo, i nyskick.
Finns inget sexigare än gamla 900'or i metallic med beiga lädersäten i mint condition. WABA WABA!
93F från 60 och gamla 900 med turbo är kult!
Läge att snacka SAAB på nästa träff?
Sorry för avancerad OT Mattias!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Le Contrebasse skrev:Jag har Major GAS för en äldre 900 16 eller turbo, i nyskick.
Finns inget sexigare än gamla 900'or i metallic med beiga lädersäten i mint condition. WABA WABA!
93F från 60 och gamla 900 med turbo är kult!
Läge att snacka SAAB på nästa träff?
Sorry för avancerad OT Mattias!
Nu förstår jag varför ni ville stoppa säljtråden...
Helt ok dock, vi hade en SAAB 96 och därefter en 99'a under min uppväxt, otroligt stabila bilar. Ojoj vilken GAS jag hade på SAAB 9000 när den kom. Men icke sa nicke - min käre far passade då på att byta till en Audi 100!
BB3000S skrev:min käre far passade då på att byta till en Audi 100!
En DKW!
En sån tur att detta trauma inte satt några spår!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
BB3000S skrev:min käre far passade då på att byta till en Audi 100!
En DKW!
En sån tur att detta trauma inte satt några spår!
Nog satte det en del spår, men livet måste ju gå vidare ändå...
Sant!
Och du har ju slickat dina sår ordentligt med tanke på basinköpen!
BB3000S skrev:Iofs fortfarande tysk, men det gäller att ta små steg.
Du tuffar omkring i en Trabant antar jag?
Billig i drift!
Lackskador fixas med Tipp-Ex!