Köpa, eller inte köpa? (igen)
- Dramo
- VIP medlem
- knedy
- VIP medlem
- Dramo
- VIP medlem
Gött. Blir en fin liten tågresa också.knedy skrev:Emperador, vanligast är väl billigare Gibson-kopior med bolt-on hals. Men den där ser ut att ha neckthrough, korrekta mickar och allt annat så jag säger: KÖP!![]()
2000kr är ett bra pris för en bolt-on rickenbacker-kopia t.o.m.

Om han accepterar min gamla Jazz i byte blir det ju fan mumma.
EDIT: Stämmisarna och Motörhead-stickern blir nog det första som ryker. Vill någon paxa stämmisarna redan nu?

- Dramo
- VIP medlem
-
- Medlem++
Att han vet att du inte har någon rick?Dramo skrev:Och vad ska det betyda?Cliff_the_great skrev:Å fy fan. Jag såg snabbt bara en rick som kostade 2 papp. Trodde det var någon som inte visste vad en rick var. Sen kollade jag närmare på vem som posta och på bilden. Då förstod jag

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Cliffy
- Medlem++
Då förstog jag att det inte var en rick eftersom jag vet att du vet att en rick för 2000 är en dröm för många. Så det var inte menat som en förolämpning. Hoppas du inte tog det som det.Dramo skrev:Och vad ska det betyda?Cliff_the_great skrev:Å fy fan. Jag såg snabbt bara en rick som kostade 2 papp. Trodde det var någon som inte visste vad en rick var. Sen kollade jag närmare på vem som posta och på bilden. Då förstod jag
- Dramo
- VIP medlem
Nejdå, ingen fara.Cliff_the_great skrev:Då förstog jag att det inte var en rick eftersom jag vet att du vet att en rick för 2000 är en dröm för många. Så det var inte menat som en förolämpning. Hoppas du inte tog det som det.Dramo skrev:Och vad ska det betyda?Cliff_the_great skrev:Å fy fan. Jag såg snabbt bara en rick som kostade 2 papp. Trodde det var någon som inte visste vad en rick var. Sen kollade jag närmare på vem som posta och på bilden. Då förstod jag
Hade det varit en riktig rick hade jag inte talat om det för någon!
Och om någon hade påstått att det existerade en rick för 2000 så hade jag desperat förnekat det och sedan tystat ner denne snabbt.