Intressekoll: Sandberg JM5

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
boby
Medlem+

sandberg

Inlägg av boby »

hej pris mellan tumme och pek? kan vara intresserad om min rick nu blir såld.
Användarvisningsbild
Mark Kung Sthlm
Medlem+

Inlägg av Mark Kung Sthlm »

MatsD skrev:Mark Kung Sthlm: Behöver inte och har egentligen inte råd heller. Men den var så snygg så jag var tvungen att lägga ett bud.

Dock verkar nån hemlig kille ha lagt ett högre bud eftersom basen nu är ON HOLD. Jag har i varje fall inte fått nåt meddelande av säljaren att det skulle vara åt mig den är on hold.

/Mats D
Bra, ta det lungt, jag vet hur det är...
Men jag tror att den är "on hold" för din räknings skull!
Det kanske blir en till på lagret ändå... :wink:

Användarvisningsbild
Billy
Medlem+

Inlägg av Billy »

Manne?! :D
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++

Inlägg av Aslan »

Hej igen!
Ursäkta mitt sena svar. Har fått ett bud på 11000kr från en annan PrataBasare som PMade mig. Eftersom ingen verkade i närheten av detta bud, slog jag till. Affären är inte avklarade men absoult på g.
Köparen för väl träda fram senare om han vill.
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++

Inlägg av Aslan »

Ursäkta mig, men är inte så van vid budning. Kanske det var fel av mig att slå till när budet inte blev officiellt och ni andra inte kunde buda över. Blev lite för het på gröten bara... Förlåt om jag dissade nån här. Var inte med mening...
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++

Inlägg av MatsD »

Nä, man gör väl som man vill med detta. Om det blir flera budgivare i en tråd kan det dock vara ärligast att alla redovisar sina bud öppet för att inga oklarheter eller misstankar om nån riggning ska uppstå. Man vill ju gärna veta vem man budar mot och att inte säljaren trissar upp budgivningen med fabricerade bud, i varje fall när man inte är närmare bekant med säljaren sedan tidigare. För min del spelar det dock ingen roll i just det här fallet för jag hade inte tänkt gå över 9.000 kr ändå.

/Mats D
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++

Inlägg av Aslan »

SÅLD!!!
Skriv svar