Jazzbas hals (70's modell) och P-bas kropp SOLD
- Pentastar
- Medlem++
Jazzbas hals (70's modell) och P-bas kropp SOLD
Borta 

Senast redigerad av Pentastar den mån 24 nov 2008, 22:48, redigerad totalt 3 gång.
- rockern
- Medlem+
Passar halsen på kroppen? (dum fråga kanske, men man vet ju aldrig)
EDIT: Och även om det kanske inte framgick så är jag mycket intresserad. Och skulle vilja be om första tjing på båda.
EDIT: Och även om det kanske inte framgick så är jag mycket intresserad. Och skulle vilja be om första tjing på båda.
Senast redigerad av rockern den sön 23 nov 2008, 22:09, redigerad totalt 2 gång.
Sandberg JM4
EBMM SR4 Classic
Thunderfunk 550-B
TKS 215/size]
EBMM SR4 Classic
Thunderfunk 550-B
TKS 215/size]
Re: Jazzbas hals (70's modell) och P-bas kropp
Men lägg av! Jag som redan köpt hals och kropp...en aning dyrare! Det där går nog som smör i solsken...Lycka till 

- Pentastar
- Medlem++
Jag har aldrig varit så djärv att jag fått för mig sätta en JB-hals på en PB-kropp. Men med lite våld vilja och motorsåg så passar allt av trä på kroppenrockern skrev:Passar halsen på kroppen? (dum fråga kanske, men man vet ju aldrig)

Eftersom du skrev i tråden först så är det väl mest logiskt att du har första tjing, tycker i alla fall jag.
Var det nån som skickade PM före? Då borde väl den ha första tjing?Pentastar skrev:Jag har aldrig varit så djärv att jag fått för mig sätta en JB-hals på en PB-kropp. Men med lite våld vilja och motorsåg så passar allt av trä på kroppenrockern skrev:Passar halsen på kroppen? (dum fråga kanske, men man vet ju aldrig)
EDIT: Och även om det kanske inte framgick så är jag mycket intresserad. Och skulle vilja be om första tjing på båda.![]()
Eftersom du skrev i tråden först så är det väl mest logiskt att du har första tjing, tycker i alla fall jag.

- Pentastar
- Medlem++
DU var först.rumpeldunken skrev:Var det nån som skickade PM före? Då borde väl den ha första tjing?Pentastar skrev:Jag har aldrig varit så djärv att jag fått för mig sätta en JB-hals på en PB-kropp. Men med lite våld vilja och motorsåg så passar allt av trä på kroppenrockern skrev:Passar halsen på kroppen? (dum fråga kanske, men man vet ju aldrig)
EDIT: Och även om det kanske inte framgick så är jag mycket intresserad. Och skulle vilja be om första tjing på båda.![]()
Men sen var det PM efter dig.
*Förvirrad*Pentastar skrev:DU var först.rumpeldunken skrev:Var det nån som skickade PM före? Då borde väl den ha första tjing?Pentastar skrev:Jag har aldrig varit så djärv att jag fått för mig sätta en JB-hals på en PB-kropp. Men med lite våld vilja och motorsåg så passar allt av trä på kroppenrockern skrev:Passar halsen på kroppen? (dum fråga kanske, men man vet ju aldrig)
Men sen var det PM efter dig.
Men du vet nog hur det ska vara!

- Pentastar
- Medlem++
JAg vet inte. Kan inte kolla nu heller tyvärr då den ligger i verkstan och jag ligger på soffan.span skrev:Låter bra, vad är det för ytbehandling på halsen?Pentastar skrev:Du får vara 2a på halsen.span skrev:Jag ställer mig 2:a i kön på båda ifall rockern tappar suget....
VIBE PM'ade mig före om kroppen.