jaha? man får alltså lägga ut en annons utan vital info, låta folk lägga bindande bud till ett belopp som är waaaay högre än "värdet", för att sen lägga till informationen när man känner för det?
vilken affärsidé. helvete va jag ska börja tjäna pengar nu!
Köparen på basens förra affär var en Les Paul med bortslipat serienummer för 10.100 riksdaler.Så nu fattas bara ett trumset sen kan hon (?) skrapa ihop lite folk och bilda ett band och börja lira...
Hinke skrev:Köparen på basens förra affär var en Les Paul med bortslipat serienummer för 10.100 riksdaler.Så nu fattas bara ett trumset sen kan hon (?) skrapa ihop lite folk och bilda ett band och börja lira...
Det finns bara en anledning till att man slipar bort serienumret på en gitarr... stöldgods.
macahan skrev:Snubben som sålde den förra gången hette karl så det är nog samma kille.. Såg att buden är uppe i 3 tusen.. det är fan inte bra det här...
Tja.. resultatet?
Oh yes visst är det den basen
Jag ska be en som kan sådana här pjäser se vad som är orginal el ej.
Det som är orginal får man väl sälja på EBAY.
JAG SOM TRODDE JAG GJORT EN KANON AFFÄR!!!
Hinke skrev:Köparen på basens förra affär var en Les Paul med bortslipat serienummer för 10.100 riksdaler.Så nu fattas bara ett trumset sen kan hon (?) skrapa ihop lite folk och bilda ett band och börja lira...
Det finns bara en anledning till att man slipar bort serienumret på en gitarr... stöldgods.
Hehe, Fletch är i tagen. Jaså Rogge säljer den förmodat någon gång stulna gitarren. Snart kommer väl baseländet ut på försäljning också om han inte lyckas prångla tillbaka den till den olycksalige Ebay-blåste förra ägaren.