Har inte länge något behov av min olp mm3. Den blir nog gladare i ett annat hem där den får användas. Köpte den hösten 05. Bra skick, bara några få små dings och knappt repad baksida.
2000 kr! Slänger även med ett set American flyers .040 - 0.125
Pris med giggbag(rockbag by warwick, den mest fodrade modellen). Finns i Ume. Nu med rakstämmning! : D
Edit: update. Nu med giggbag och rakstämmning!
Edit: prissänkning
Senast redigerad av Nick den lör 13 dec 2008, 16:24, redigerad totalt 7 gång.
Nick skrev:Har inte länge något behov av min olp mm3. Den blir nog gladare i ett annat hem där den får användas. Köpte den hösten 05. Bra skick, bara några få små dings och lätt repad baksida.
2500kr eller byte. Gärna bandlöst eller någon liten lätt combo. Slänger även med ett set American flyers .040 - 0.125
Pris utan case. Finns i Ume.
Edit: update
Niklas Edlund är sugen på en billig 5:a kolla med han, Du är ju ändå styrelseledamot i föreningen som han är med i så....
"Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you"
/Curt Cobain Medlem av PrataBas gubbklubb 40+
Nick skrev:Tack för tipset! Trode inte att det var nån fler än oss två som var sugna på femmor i Junsele. Och jag tänkte att du knappast var intresserad =P
Är det du som lurat honom till femmornas värld? =P
Hehe ja man kan tro det men han har nog kommit på det själv, förresten så borde väl qulan ha en 5:a och en 4:a istället för två 4:or eller vad tycker du?
"Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you"
/Curt Cobain Medlem av PrataBas gubbklubb 40+
Ja, det är en mycket bra femma om man ser till prisklassen. Ett bra exemplar också. Dock har jag inget behov av den längre. Har slutat spela femma, och spelar bara på min bandlösa j-bas nuförtiden.
Har haft mycket fördommar mot warwick. Ser ju lite läskig ut också.
Men lite sugen är jag. Bandlöst är ju alltid kul. Efter en månad med fretlines kanske det är dags att ta ett steg vidare