Behöver pengar (som alla andra) och säljer den jag spelar på minst.
Ej original utan har BadassII och mässingssadel samt Schekter pickup. HC medföljer.
Begär 14.000:-. Bilder finns både på Blocket och Vendolin.
Spontis
Senast redigerad av spontis den tis 24 jul 2007, 13:39, redigerad totalt 1 gånger.
spontis skrev:Behöver pengar (som alla andra) och säljer den jag spelar på minst.
Ej original utan har BadassII och mässingssadel samt Schekter pickup. HC medföljer.
Begär 14.000:-. Bilder finns både på Blocket och Vendolin.
Spontis
Det är nog lättare att sälja utan det i bold och med bilder
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Tror Marcbass fick 8 för sin, där var micken utbytt.
Så.
Javisst, jag skulle kunna vara intresserad beroende på hur den känns och hur den låter och var den finns, men inte till det priset!
spontis skrev:Vet inte varför det blev bold men det kan ha att göra med att jag försökte lägga in bilder.
Spontis
Nej, du har inte gjort fel. Det var jag som la bold på den frasen jag tyckte gjorde din försäljning svårare . Hursomhelst, nu ser man bilderna med. Lycka till .
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Jag skulle beteckna den som "lätt": min Rick väger ungefär lika men jag har inget batteri till badrumsvågen så jag kan kolla. Frugan säger att vågen är "otillräknelig". Den visar alltså mer än vad man egentligen väger. Jag tror henne.
spontis skrev:Jag skulle beteckna den som "lätt": min Rick väger ungefär lika men jag har inget batteri till badrumsvågen så jag kan kolla. Frugan säger att vågen är "otillräknelig". Den visar alltså mer än vad man egentligen väger. Jag tror henne.
Spontis
Lika bra det .
- Dereborn
Jag skulle kunna tänka mej en 2x12" eller 2x10" Eden Nemesis baslåda och en slant emellan om det finns någon som är intresserad. Pengarna går iaf till en sån.
spontis skrev:Jag skulle kunna tänka mej en 2x12" eller 2x10" Eden Nemesis baslåda och en slant emellan om det finns någon som är intresserad. Pengarna går iaf till en sån.