FENDER AMERICAN VINTAGE PRECISION BASS 57:a
- DoggyD
- Medlem++
FENDER AMERICAN VINTAGE PRECISION BASS 57:a
Nu dumpar jag i väg den för 10.000kr, det är en skitbra bra bas till rätt pris och i rätt skick. Jag säljer den enbart för att jag gått över till Lakland, ja ni vet dom där "kopiorna" med fult huvud och ännu fulare stall. Original Tweedcase ingår så klart. Finns i Stockholm. Jag är egentligen inte intresserad av några byten, men en StingRay i natur med lönnbräda eller en vit tvåbandare skulle jag kunna tänka mej.

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+(+)
- Cuba
- VIP medlem
Re: FENDER AMERICAN VINTAGE PRECISION BASS 57:a
Du måste bumpa ibland!DoggyD skrev:Nu dumpar jag i väg den för 10.000kr, det är en skitbra bra bas till rätt pris och i rätt skick. Jag säljer den enbart för att jag gått över till Lakland, ja ni vet dom där "kopiorna" med fult huvud och ännu fulare stall. Original Tweedcase ingår så klart. Finns i Stockholm. Jag är egentligen inte intresserad av några byten, men en StingRay i natur med lönnbräda eller en vit tvåbandare skulle jag kunna tänka mej.
- kmo
- Medlem++
Hade jag behov/pengar så hade jag köpt den där för längesen! Grymt snygg och 57RI halsarna är otroligt sköna!!
Tycker det är väldigt konstigt att den där inte är såld med tanke på priset på många tvivelaktiga 70-talare..
Tycker det är väldigt konstigt att den där inte är såld med tanke på priset på många tvivelaktiga 70-talare..
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
- BBQV
- Forumvärd
-
- Medlem++
Antagligen Foxbat, han visste om det och han har en i signaturenJohannes skrev:Till vem? Sjukt snygg.

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- Medlem++
Kanske det.. Jag som trodde jag var smart och hade listat ut någotrumpeldunken skrev:Jag har för mig att han köpte sin på blocket ganska billigt...Han visste nog bara om att den var såld för att han såklart varit o nosat i varje hörn som innehåller en P'57?YZZ skrev:Antagligen Foxbat, han visste om det och han har en i signaturenJohannes skrev:Till vem? Sjukt snygg.

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
no shit, sherlock! outsmarted by me, HAH! men..jag kan ju ha felYZZ skrev:Kanske det.. Jag som trodde jag var smart och hade listat ut någotrumpeldunken skrev:Jag har för mig att han köpte sin på blocket ganska billigt...Han visste nog bara om att den var såld för att han såklart varit o nosat i varje hörn som innehåller en P'57?YZZ skrev:Antagligen Foxbat, han visste om det och han har en i signaturenJohannes skrev:Till vem? Sjukt snygg.