Harmony
- Geddan
- VIP medlem
Harmony
...stod väl inte så högt i kurs på 80-talet.
Vet inte om de är bättre än sitt rykte, men denna är ju kult och cool oavsett hur den låter.
A-Warning!!! Köp!
http://www.blocket.se/vi/12537111.htm?ca=8_s
Vet inte om de är bättre än sitt rykte, men denna är ju kult och cool oavsett hur den låter.
A-Warning!!! Köp!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- BBQV
- Forumvärd
-
- Medlem+
Re: Harmony
JAg har redan snackat med han ett par gånger men han vill inte skickaGeddy_Lee skrev:...stod väl inte så högt i kurs på 80-talet.
A-Warning!!! Köp!

Känns kul att andra börjar känna till min smak

-
- Medlem+
Re: Harmony
Jag ringde honom nu igen och han kommer till stockholm på måndag och tar med sig basenGeddy_Lee skrev:...stod väl inte så högt i kurs på 80-talet.
A-Warning!!! Köp!

[/quote]
-
- Medlem+
Vet du vad det är för trä i kroppen? Hur illa lät den? Jag tänkte ha den till att spela live med så bara den inte är hel död så är jag nöjd!BarbequeVillage skrev:Precis en så'n där köpte jag på 90-talet. Hals, stämmisar, stall och mik har jag forfarande kvar, fast utspridda på diverse plockbasar. Kroppen är den svagaste länken ljudmässigt, halsen är fet och go. Kontrollplattan sitter faktiskt numera på Dereborns Telebas (Kraftigt modifierad, men ändå!).
- BBQV
- Forumvärd
Jag har för mig att det var en plywoodkropp. Fast min var vit, de kanske sparade det riktiga träet till sunburstarna.A_Warning skrev:Vet du vad det är för trä i kroppen? Hur illa lät den? Jag tänkte ha den till att spela live med så bara den inte är hel död så är jag nöjd!BarbequeVillage skrev:Precis en så'n där köpte jag på 90-talet. Hals, stämmisar, stall och mik har jag forfarande kvar, fast utspridda på diverse plockbasar. Kroppen är den svagaste länken ljudmässigt, halsen är fet och go. Kontrollplattan sitter faktiskt numera på Dereborns Telebas (Kraftigt modifierad, men ändå!).
-
- Medlem+
Hmm... Det är ju kroppen jag är ute efter... Ja ja jag får se.BarbequeVillage skrev:Jag har för mig att det var en plywoodkropp. Fast min var vit, de kanske sparade det riktiga träet till sunburstarna.A_Warning skrev:Vet du vad det är för trä i kroppen? Hur illa lät den? Jag tänkte ha den till att spela live med så bara den inte är hel död så är jag nöjd!BarbequeVillage skrev:Precis en så'n där köpte jag på 90-talet. Hals, stämmisar, stall och mik har jag forfarande kvar, fast utspridda på diverse plockbasar. Kroppen är den svagaste länken ljudmässigt, halsen är fet och go. Kontrollplattan sitter faktiskt numera på Dereborns Telebas (Kraftigt modifierad, men ändå!).
- BBQV
- Forumvärd
Kolla noga! Om det är plywood så kan man ju alltid pruta en hel del...A_Warning skrev:Hmm... Det är ju kroppen jag är ute efter... Ja ja jag får se.BarbequeVillage skrev:Jag har för mig att det var en plywoodkropp. Fast min var vit, de kanske sparade det riktiga träet till sunburstarna.A_Warning skrev:Vet du vad det är för trä i kroppen? Hur illa lät den? Jag tänkte ha den till att spela live med så bara den inte är hel död så är jag nöjd!BarbequeVillage skrev:Precis en så'n där köpte jag på 90-talet. Hals, stämmisar, stall och mik har jag forfarande kvar, fast utspridda på diverse plockbasar. Kroppen är den svagaste länken ljudmässigt, halsen är fet och go. Kontrollplattan sitter faktiskt numera på Dereborns Telebas (Kraftigt modifierad, men ändå!).
-
- Medlem+
Hmmm... Pruta på 1500:- vet jag inte om jag vill. Känns lite snålt nästan. Han kör den ju till stockholm och jag får ett case med så det känns ganska värt 1500:- trots plywood kanskeBarbequeVillage skrev:Kolla noga! Om det är plywood så kan man ju alltid pruta en hel del...A_Warning skrev:Hmm... Det är ju kroppen jag är ute efter... Ja ja jag får se.BarbequeVillage skrev:Jag har för mig att det var en plywoodkropp. Fast min var vit, de kanske sparade det riktiga träet till sunburstarna.A_Warning skrev:Vet du vad det är för trä i kroppen? Hur illa lät den? Jag tänkte ha den till att spela live med så bara den inte är hel död så är jag nöjd!BarbequeVillage skrev:Precis en så'n där köpte jag på 90-talet. Hals, stämmisar, stall och mik har jag forfarande kvar, fast utspridda på diverse plockbasar. Kroppen är den svagaste länken ljudmässigt, halsen är fet och go. Kontrollplattan sitter faktiskt numera på Dereborns Telebas (Kraftigt modifierad, men ändå!).
-
- Medlem+
- anli
- VIP medlem
ja, utmana inte ödetA_Warning skrev:Hmmm... Pruta på 1500:- vet jag inte om jag vill. Känns lite snålt nästan. Han kör den ju till stockholm och jag får ett case med så det känns ganska värt 1500:- trots plywood kanskeBarbequeVillage skrev:Kolla noga! Om det är plywood så kan man ju alltid pruta en hel del...A_Warning skrev:Hmm... Det är ju kroppen jag är ute efter... Ja ja jag får se.BarbequeVillage skrev:Jag har för mig att det var en plywoodkropp. Fast min var vit, de kanske sparade det riktiga träet till sunburstarna.A_Warning skrev:Vet du vad det är för trä i kroppen? Hur illa lät den? Jag tänkte ha den till att spela live med så bara den inte är hel död så är jag nöjd!BarbequeVillage skrev:Precis en så'n där köpte jag på 90-talet. Hals, stämmisar, stall och mik har jag forfarande kvar, fast utspridda på diverse plockbasar. Kroppen är den svagaste länken ljudmässigt, halsen är fet och go. Kontrollplattan sitter faktiskt numera på Dereborns Telebas (Kraftigt modifierad, men ändå!).

TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D