Antar att den inte behöver presenteras närmare?
Kanonskick på denna rackarn. Några småmärken som vittnar om att den blivit spelad annars tip top.
Prisidé 4500kr prutat och klart.

Snygg??? Det är väl inte så viktigt.joachime skrev:En riktigt snygg p-bas! Funkar både i punkfunk sammanhang och hos din lokala ölstuga i Bayern (bildbevis finns här på pratabas).
Tänk vad olika vi måste vara...Pentastar skrev:Snygg??? Det är väl inte så viktigt.
Det är väl ändå inte så man bedömer ett instrument.
Det enda man dömer efter utseendet är väl ändå tilltänkta sexpartners
Välkommen till PrataBas, som sagt!Pentastar skrev:Snygg??? Det är väl inte så viktigt.
Det är väl ändå inte så man bedömer ett instrument.
På basister ja! Aldrig basar...Mr Spock skrev:
Medelst en snabb scanning i gamla PB-trådar torde man kunna konstatera att utseende diskuterats i väsentligt större utsträckning ån NÅGOT annat kriterium...
The Marshall skrev:På basister ja! Aldrig basar...Mr Spock skrev:
Medelst en snabb scanning i gamla PB-trådar torde man kunna konstatera att utseende diskuterats i väsentligt större utsträckning ån NÅGOT annat kriterium...
Fan! Trots att jag av princip förnekar sunburstens existens som basfärg vill jag HA den där. Och slänga på ett vintage-tortuoise på..
Eller så köper du min så behöver du inte slänga på något nytt P-skydd =) http://pratabas.se/viewtopic.php?t=16841The Marshall skrev:På basister ja! Aldrig basar...Mr Spock skrev:
Fan! Trots att jag av princip förnekar sunburstens existens som basfärg vill jag HA den där. Och slänga på ett vintage-tortuoise på..
Tokai är ungefär 1000ggr bättre på en logaritmisk skalaA_Warning skrev:Eller så köper du min så behöver du inte slänga på något nytt P-skydd =) http://pratabas.se/viewtopic.php?t=16841The Marshall skrev:På basister ja! Aldrig basar...Mr Spock skrev:
Sorry Pentastar för att jag kapar din tråd. Ska inte ske igen.
Intressant ! Motivera...Pentastar skrev:Tokai är ungefär 1000ggr bättre på en logaritmisk skalaA_Warning skrev:Eller så köper du min så behöver du inte slänga på något nytt P-skydd =) http://pratabas.se/viewtopic.php?t=16841The Marshall skrev:På basister ja! Aldrig basar...Mr Spock skrev:
Sorry Pentastar för att jag kapar din tråd. Ska inte ske igen.![]()
Sur tråd detta.
I vissa fall borde Pratabas heta Pratabajs.
Ja ja. JAg behöver ju inte lägga upp basarna här
Helt rätt, men det förekommer ju i sanna PB-anda i var och varannan säljtråd...The Marshall skrev:Om du vill sälja nånting tror jag inte du uppskattar att nån annan säljer nåt liknande och vill tala om det i din tråd.whatawaste skrev:
Intressant ! Motivera...
Helt ok med mycket OT tycker jag, men där går gränsen.
Aria var ett budgetmärke även i Japan. Framförallt det som exporterades till Skandinavien var lågprisgrejor. Tokai is the shit. Fender kallar sina instrument customshop när det är Tokaikvalitet på demwhatawaste skrev:Intressant ! Motivera...Pentastar skrev:Tokai är ungefär 1000ggr bättre på en logaritmisk skalaA_Warning skrev:Eller så köper du min så behöver du inte slänga på något nytt P-skydd =) http://pratabas.se/viewtopic.php?t=16841The Marshall skrev:På basister ja! Aldrig basar...Mr Spock skrev:
Sur tråd detta.
Det var ord och inga visor !!Pentastar skrev:Aria var ett budgetmärke även i Japan. Framförallt det som exporterades till Skandinavien var lågprisgrejor. Tokai is the shit. Fender kallar sina instrument customshop när det är Tokaikvalitet på demwhatawaste skrev:Intressant ! Motivera...Pentastar skrev:Tokai är ungefär 1000ggr bättre på en logaritmisk skalaA_Warning skrev:Eller så köper du min så behöver du inte slänga på något nytt P-skydd =) http://pratabas.se/viewtopic.php?t=16841The Marshall skrev:På basister ja! Aldrig basar...Mr Spock skrev:
Sur tråd detta.