O-bas Yamaha PSR740, bud eller byte

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

O-bas Yamaha PSR740, bud eller byte

Inlägg av Tössberg »

Säljer en "gammal" keyboard (O-bas, framgick jättebra av rubriken, eller hur?) eller byter den mot något skojigt (e.g. kul, inte allt för jättehäftig bas eller gitarr). Kom med bud!
Bilder fixas efter att jag varit på skidsemester om nån är intresserad, den står nämligen i en repa i majorna som jag inte har nyckel till. Skickar med ett stativ till den, notställ och en manual som är tjockare än två telefonkataloger.
EDIT: http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/Con ... DY,00.html är en länk till hur den ser ut, lite info osv.
Nypris när jag köpte den för jag-vet-inte-när: 19500:-
Förväntar mig inga jätte-bud, men kom igen! Det är fortfarande en kanonkeyboard trots åren på nacken. Bl.a nåt-sånär avancerad kyrkorgel-modulator, med 8 pipor och ett väldigt användarvänligt gränssnitt. MYCKET mer intuitivt än i en KORG Triton. :D
SESÅ! Buda!
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

Skidsemestershemkomst-BUMP
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP/byta
nu
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

PRISBUMP
Låter 3500-4000 mycket i era öron för en sånhär godbit?
Lite under vad de begär för den lite kassare modellen på blocket.
Special price just for you!
Buda, byta!
Användarvisningsbild
archisland
Medlem+
Kontakt:

Inlägg av archisland »

Aesthetica skrev:PRISBUMP
Låter 3500-4000 mycket i era öron för en sånhär godbit?
Lite under vad de begär för den lite kassare modellen på blocket.
Special price just for you!
Buda, byta!
3500-4000?! Hmm.. Hur är den jämfört med ett S90?
Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

Jag har ingen aning om vad en S90 är tyvärr. Jag vet så mycket som att min PSR är trevlig, lättanvänd och är en rolig leksak, som är seriös och funkar till det mesta.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

BUMP! byta med mig
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

BUMP!
Nu måste den ändå bort snart. Den står och tar upp plats i repan, för jag kan ju inte spela både bas och keyboard samtidigt. Kom igen!
byta nåt skoj med mig. jazzbas, pbas, skumbas, dumbas, fulbas, whatever! ta tillfället i akt att lära dig spela keyboard, jag kan lära dig gratis om du bjuder på en öl då och då. seså! NU SKA DEN BORT
Bytes ju som sagt även mot pengar. KOM IGEN
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

jättetidigtpåmorgonen-bump!
nattugglor får 100 spänn rabatt, gäller fram till kl 09:00 5 feb 09.
Skriv svar