Säljer min Squier Jv bas på blocket

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Janne

Inlägg av Janne »

Jag antar att MatsD gett dig ett ordentligt bud eftersom hans regel är att bara spekulanter bör skriva i en säljestråd?
jippao
Medlem

Inlägg av jippao »

inget bud alls därifrån!
priset går att diskutera helt klart men än är det mest svammel här..
jippao
Medlem

Inlägg av jippao »

Sänker priset till 9000
Det är den helt klart värd!!
Användarvisningsbild
John_D
Medlem++

Inlägg av John_D »

alexon skrev:
jippao skrev:ja det undrar jag med jag vill bara sälja en bas..
Trist med trashade säljtrådar.

Finns gott om plats för debatt-trådar under andra rubriker.
+1

Man märker ju om priset är för högt efter ett tag om ingen köper den ju. ;)
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++

Inlägg av MatsD »

Janne skrev:Jag antar att MatsD gett dig ett ordentligt bud eftersom hans regel är att bara spekulanter bör skriva i en säljestråd?
Vadå? Det här är ju bara en hänvisning till en annons på Blocket, måste väl vara trådskaparens avsikt att den annonsen ska diskuteras eller hur?

/Mats D
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem

Inlägg av Liten »

MatsD skrev:
Janne skrev:Jag antar att MatsD gett dig ett ordentligt bud eftersom hans regel är att bara spekulanter bör skriva i en säljestråd?
Vadå? Det här är ju bara en hänvisning till en annons på Blocket, måste väl vara trådskaparens avsikt att den annonsen ska diskuteras eller hur?

/Mats D
Det kunde vart så.. om tråden låg i "Elbasar".. men nu låg den i "Elbasar/Kontrabasar till salu"...
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++

Inlägg av MatsD »

Liten skrev:
MatsD skrev:

/Mats D
Det kunde vart så.. om tråden låg i "Elbasar".. men nu låg den i "Elbasar/Kontrabasar till salu"...
Det har ingen betydelse har jag förstått och fått berättat för mig på en direkt fråga eftersom det postas trådar med tips på basar från alla möjliga annonsplatser - Blocket, Vendolin, Tradera, eBay osv - under "Till salu" här på Prata Bas. Det är väl snarare regel än undantag att sådana trådar utvecklas till diskussionstrådar.

/Mats D
Användarvisningsbild
BB3000S
VIP medlem

Inlägg av BB3000S »

MatsD skrev:
Liten skrev:
MatsD skrev:

/Mats D
Det har ingen betydelse har jag förstått och fått berättat för mig på en direkt fråga eftersom det postas trådar med tips på basar från alla möjliga annonsplatser - Blocket, Vendolin, Tradera, eBay osv - under "Till salu" här på Prata Bas. Det är väl snarare regel än undantag att sådana trådar utvecklas till diskussionstrådar.

/Mats D
Tror Janne mest på skämt :wink: refererar till den gången du la ut en säljes/bytes tråd och blev smått upprörd över att det blev så mycket "OT" i den.

Eftersom den här tråden heter "säljer min Squier JV bas på blocket" så går det ju inte direkt att tolka som en allmän Blocket-tips tråd heller. Men som sagt, tror Janne rycker dig i benet lite bara, och visst är det en fin PB-tradition att diskutera fritt i trådarna.

För övrigt tycker jag att er diskussion om JV-basarna och deras värdering och kvaliteter är mycket intressant, så denna typ av OT får definitivt :tummenupp: av mig. För alla undrar väl vad jag tycker vid det här laget. :D :wink:

Peace out.
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |

| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |

Skriv svar