Jag FATTAR inte varför det inte säljs fler G&L-basar i Sverige. Kanske med all sannolikhet beroende på att deras skandinaviska agentur ligger i Danmark och är lite trötta men...... hur som, väldigt bra byggen. Detaljkänsla och noggrannhet bättre än vilken nytillverkad Fender som helst. Mycket jämna tillverkning. Samma med Musicman. Dom slår också Fender på fingrarna på den punkten. Båda Leo-skapelser....
Du kan fethaja Kim att du kommer få skicka hem en så´n där eller en Asat åt mig när du är där över.
Var så säker!
Grymt schyssta basar som låter grymt bra och coolt.
Var iofs länge sedan jag testade en ipluggad, men alla som lirar på Asat eller L2000 som man hör på skiva el. dylikt låter sjukt bra och lite annorlunda knorr mot Fender/Stingray.
Grymma basar!
blackparkas skrev:Du kan fethaja Kim att du kommer få skicka hem en så´n där eller en Asat åt mig när du är där över.
Var så säker!
Var iofs länge sedan jag testade en ipluggad, men alla som lirar på Asat eller L2000 som man hör på skiva el. dylikt låter sjukt bra och lite annorlunda knorr mot Fender/Stingray.
Grymma basar!
Missade du den där asat tributebasen på vendolin som låg uppe nyss? samma som nån på forumet hade på g i bytesaffär men det blev en ampeg istället.
4k i värmland, burst och med ett fult litet plektrumskydd i pärlemor ditskruvat vid halsinfästingen.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
blackparkas skrev:Du kan fethaja Kim att du kommer få skicka hem en så´n där eller en Asat åt mig när du är där över.
Var så säker!
Grymma basar!
Missade du den där asat tributebasen på vendolin som låg uppe nyss? samma som nån på forumet hade på g i bytesaffär men det blev en ampeg istället.
4k i värmland, burst och med ett fult litet plektrumskydd i pärlemor ditskruvat vid halsinfästingen.
Tribute är typ budgetserien. Asientillverkade typ. Inte samma grej.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Var så säker!
Grymma basar!
Tribute är typ budgetserien. Asientillverkade typ. Inte samma grej.
jodå jag vet, men jag vet att han funderade på den i alla fall när den nästan låg ute på forumet. en usa kostar mycket mycket mer.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack