Dregelobjekt för Parkas [craigslist content]

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Skriv svar
Användarvisningsbild
Kim S
Medlem++

Dregelobjekt för Parkas [craigslist content]

Inlägg av Kim S »

Jepp. Sånt här kan du (också) börja GASa efter när jag befinner mig i Boston i höst ;)

http://boston.craigslist.org/gbs/msg/1052536693.html

Bild
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Oj jäklar. Den hade man inte tackat nej till... Rätt schysst pris också, eller hur?
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Jensa
Medlem++

Inlägg av Jensa »

Jag har hittat ett intressant föremål på craigslist. Hur fungerar det?
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++

Inlägg av Ale »

Vofflan skrev:Jag har hittat ett intressant föremål på craigslist. Hur fungerar det?
Det är privat, som blocket typ.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Jag FATTAR inte varför det inte säljs fler G&L-basar i Sverige. Kanske med all sannolikhet beroende på att deras skandinaviska agentur ligger i Danmark och är lite trötta men...... hur som, väldigt bra byggen. Detaljkänsla och noggrannhet bättre än vilken nytillverkad Fender som helst. Mycket jämna tillverkning. Samma med Musicman. Dom slår också Fender på fingrarna på den punkten. Båda Leo-skapelser....

//J
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Du kan fethaja Kim att du kommer få skicka hem en så´n där eller en Asat åt mig när du är där över.
Var så säker!

Grymt schyssta basar som låter grymt bra och coolt.
Var iofs länge sedan jag testade en ipluggad, men alla som lirar på Asat eller L2000 som man hör på skiva el. dylikt låter sjukt bra och lite annorlunda knorr mot Fender/Stingray.
Grymma basar!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Hellboy skrev:Jag FATTAR inte varför det inte säljs fler G&L-basar i Sverige.
+ massor. Fast samtidigt blir det ju lite roligare om man får tag på en då.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Användarvisningsbild
newheartshadow
VIP medlem

Inlägg av newheartshadow »

blackparkas skrev:Du kan fethaja Kim att du kommer få skicka hem en så´n där eller en Asat åt mig när du är där över.
Var så säker!

Var iofs länge sedan jag testade en ipluggad, men alla som lirar på Asat eller L2000 som man hör på skiva el. dylikt låter sjukt bra och lite annorlunda knorr mot Fender/Stingray.
Grymma basar!
Missade du den där asat tributebasen på vendolin som låg uppe nyss? samma som nån på forumet hade på g i bytesaffär men det blev en ampeg istället.
4k i värmland, burst och med ett fult litet plektrumskydd i pärlemor ditskruvat vid halsinfästingen.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack

Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

newheartshadow skrev:
blackparkas skrev:Du kan fethaja Kim att du kommer få skicka hem en så´n där eller en Asat åt mig när du är där över.
Var så säker!

Grymma basar!
Missade du den där asat tributebasen på vendolin som låg uppe nyss? samma som nån på forumet hade på g i bytesaffär men det blev en ampeg istället.
4k i värmland, burst och med ett fult litet plektrumskydd i pärlemor ditskruvat vid halsinfästingen.
Tribute är typ budgetserien. Asientillverkade typ. Inte samma grej.
Användarvisningsbild
newheartshadow
VIP medlem

Inlägg av newheartshadow »

Kultivator skrev:
newheartshadow skrev:
Var så säker!

Grymma basar!
Tribute är typ budgetserien. Asientillverkade typ. Inte samma grej.
jodå jag vet, men jag vet att han funderade på den i alla fall när den nästan låg ute på forumet. en usa kostar mycket mycket mer.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack

Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Ja, har funderat på den, men har för mig han begärde typ 5000 eller nåt!?
Det tycker jag är för mycket för en Tribute...

Nåja... man får stilla G&L-GASen ett tag tror jag.... vet inte hur dock men det måste gå för jag har inte råd... :D

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Skriv svar