Egentligen undrade jag om det var någon Pratabasare som köpte den. Vem det är känns ointressant för min del.Ale skrev:För det var inte sant...
Köparen får skriva själv om han vill.
MARUSZCZYK Elwood L5 24 SÅLD
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
-
- VIP medlem
Jag vet att MatsD fick bra lön denna månaden. 
De såg ja i ett av mina PM.

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Liten
- Hedersmedlem
- Ale
- Medlem++
-
- VIP medlem
Ale: du tycker inte de är läge och ändra din signatur? 

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- MatsD
- Medlem++
Jag ska inte neka till ett visst sug efter denna men jag har ju redan en riktigt bra femma och det som är fel med den ur min synvinkel är också fel med denna. Ska jag byta ut den så blir det mot en med passiv elektronik och single coilmikar. Sen är jag inte helt förtjust i trärent och inte heller i svart hardware och modern typ av mekanik rent estetiskt. Men för de begärda 10,5 tusenlapparna är det ju så mycket bas att jag våndades lite om jag inte skulle slå till ändå. Nu behöver jag inte fundera eftersom nån annan gjorde det. Och så får jag sätta hoppet till att någon inser att den femma jag har ute för ungefär samma pengar också är ett kap. Och så ska jag ju trösta mig med en olp och så håller jag på att bygga om två andra basar som fått nya kroppar - så jag reder mig (ett tag).marcbass skrev:Jag vet att MatsD fick bra lön denna månaden.
/Mats D
-
- Medlem++
- MALA
- Distributör
Jag har två st i valnöt hemma, en likadan femma och en fyra med Delanomickar. Fyran är löjligt lättspelad och jag har ca 1,8 mm stränghöjd mätt vid 12 bandet till undersida sträng fast det är väl ändå tre gånger så högt som Ales...Ale skrev:Cuba skrev:
Aj det var tråkigt Patrik, nåväl, du vet var du kan hitta en ny. Mats har en hemma i Valnöt nu.
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se